خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهردار زنجان:

بالا آمدن آب‌های سطحی در منازل ارتباطی به احداثتقاطع سیدالشهدا(ع) ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۷

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: بالا آمدن آب‌های سطحی در منازل شهروندان زنجانی ارتباطی به احداثتقاطع سیدالشهدا(ع) ندارد.

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: شهرداری به وظایف خود عمل کرده حال بایدشرکت آب منطقه‌ای تعهداتش را عملی کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر عزیزی، معاون عمرانی شهردار زنجان، امروز با اشاره به آب گرفتگی برخی ساختمان‌های شهر زنجان افزود: این آب گرفتگی‌ها در نقاط مختلف شهر از کوی فرهنگ نیز مشاهده شده و پیش‌ از اجرای پل سیدالشهد(ع) نیز وجود داشته است.

وی خاطر نشان کرد: همه اصول فنی و مهندسی در احداثتقاطع سیدالشهدا(ع) رعایت شده به گونه‌ای که فضاهایی برای جریان آب‌های سطحی در زیرسازی‌ها مدنظر قرار گرفته است.

معاون عمرانی شهرداری زنجان گفت: پارسال طبق مصوبات جلسه‌های برگزار شده در استانداری در زمینه حل مشکل بالا آمدن آب‌های سطحی در ساختمان‌های شهر مقرر شده شرکت آب منطقه‌ای با بهره‌مندی از تجربه مشاوران ذی صلاح حداکثر طی شش ماه مطالعات لازم را انجام دهد همچنین شهرداری طی یک هفته نقاط آسیب پذیر شهر را معرفی کند و چند حلقه چاه برای جذب آب‌های سطحی حفر کند.

عزیزی ادامه داد: شهرداری به وظایف خود عمل کرده حال بایدشرکت آب منطقه‌ای تعهداتش را عملی کند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد آب مصرفی شهروندان با استفاده از فاضلاب جمع آوری می‌شود ابراز کرد: باقیمانده آب‌ها از طریق چاه‌های جذبی جذب لایه‌های زیر زمینی می‌شود بنابراین بالا آمدن آب‌های سطحی رخ می‌دهد.

معاون عمرانی شهردار زنجان درپایان گفت: برای رفع مشکل بالا آمدن آب‌های سطحی باید شبکه آبرسانی شهر اصلاح شود، شبکه فاضلاب شهری تکمیل گردد و مطالعات کلی و ارائه راهکار رفع مشکل از سوی شرکت آب منطقه‌ای انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز