خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان صورت می‌گیرد؛

اکران و نقد فیلم ترنج در فرهنگسرای امام(ره) زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۹

فیلم ترنج آخرین ساخته راعی با بازیگری بازیگرانی از استان زنجان در زنجان اکران و نقد و بررسی می‌شود.

رئِس اداره هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فیلم ترنج آخرین ساخته راعی با بازیگری، بازیگرانی از استان زنجان در زنجان اکران و نقد وبررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید کامیار، رئِیس اداره هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز یکشنبه(۱۵) دی با اعلام این خبر گفت: دوم و سوم بهمن ماه سال‌جاری با مروری بر آثار سینمایی مجتبی راعی و اکران فلیم ترنج «آخرین ساخته» وی را در زنجان به همراه نقد و بررسی این فیلم شاهد خواهیم بود.

کامیار با بیان اینکه برخی بازیگران این فیلم از بازیگران استان زنجان هستند افزود: محمود نظرعلیان، مشهود ابراهیم خانی از جمله نقش آفرینان در آخرین ساخته راعی در فیلم ترنج هستند.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به وجود پتانسیل‌های مطلوب هنری در استان زنجان تصریح کرد: این اکران و نقد فیلم با حضور عوامل و بازیگران در زنجان برگزار می‌شود و به پرسش‌های حاضرین نیز در پایان پاسخ داده خواهد شد.

گفتنی است فیلم ترنج آخرین ساخته راعی با بازیگری، بازیگرانی از استان زنجان است که در روز دوم و سوم در زنجان اکران و نقد و بررسی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز