خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

یخ زدگی در استان زنجان موجب خسارت بیش از ۲۰ میلیون تومانی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان: در ۱۰ روز اخیر به علت کاهش شدید دما دراستان زنجان ۳۳۰ عدد کنتورمشترکین دچار یخ زدگی شده است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: بیش از ۲۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات این شرکت وارد شده است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " مسلم پورنصرت " امروز با اعلام این خبر افزود: از این تعداد کنتور یخ زده ۲۰۰ کنتور در شهر زنجان و ۱۳۰ کنتور در سایر شهرها بر اثر کاهش شدید دما دچار یخ زدگی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: شهرستان صائین قلعه با ۳۰ مورد و خرمدره و زرین رود با ۲۰ مورد یخ زدگی کنتور بیشترین موردیخ زدگی کنتور رابعد از شهر زنجان داشتند و ۳مورد یخ زدگی انشعاب در گرماب و ۳ مورد یخ زدگی تاسیسات در سلطانیه اتفاق افتاده است.

وی به میزان خسارت وارد شده این یخ زدگی هم اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات این شرکت وارد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان به اطلاع رسانی در خصوص حفاظت مشترکین از کنتورها اشاره کرد وافزود: با وجود تبلیغات و اطلاع رسانی ازطریق رادیو و تلویزیون شبکه استانی، مشترکین به هشدارهای سازمان توجه نکرده و دچار یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و تاسیسات شدند.

شایان ذکر است یخ زدگی تاسیسات بیشتر در مناطق بازشهری و کم تراکم در شهرکهای جدیدالاحداثکه کنتورها در فضای با قرار دارند اتفاق افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز