خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید دبیر کمیته ملی شیر مدارس وزارت آموزش و پرورش کشور از شرکت پگاه زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۱

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش کشور به همراه مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان از شرکت پگاه زنجان بازدید کردند.

پگاه زنجان به‌منظور ایجاد علاقه دانش آموزان به نوشیدن شیر رعایت استاندارد‌ها در تولید شیر مدارس را بیشتر تحت کنترل داشته و در این راستا اقدام به تهیه پوسترهای فرهنگ سازی مصرف شیر در مدارس کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این بازدید سعید امیدی، مدیر عامل پگاه زنجان در سخنانی پگاه زنجان را بزرگ‌ترین شرکت لبنی استان زنجان معرفی کرد و گفت: این شرکت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به خصوص تامین شیر مدارس با کیفیت خود را وظیفه خطیر خود می‌داند.

به گفته وی، امسال پگاه زنجان با حضور اثربخش خود در مدارس از جمله مراسم‌های مختلف فرهنگسازی مصرفشیر، دیوارنویسی جملات با محوریت فرهنگسازی مصرف، بازدید دانش آموزان ازخطوط تولیدی شرکت و سایر برنامه‌ها توانسته آموزشی اثربخش ارائه کند.

درادامه داریوش احمدی دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش کشور نیز در سخنانی با اشاره به توزیع شیر مدارس در بین دانش آموزان گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم با برنامه ریزی ضمن ترغیب دانش آموزان به مصرف شیر در زمینه فرهنگسازی نیز قدم‌هایی برداریم.

وی ادامه داد: در برنامه‌های فرهنگسازی مدارس علاوه بر وزارت آموزش و پرورش شرکتهای تولیدی نیز باید همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

درادامه طی بازدید از خطوط تولیدی معاونت شرکت از فرایندتولید کلیه محصولات توضیحات کاملی را ارائه کرد و متذکر شد: پگاه زنجان بهمنظور ایجاد علاقه دانش آموزان به نوشیدن شیر رعایت استاندارد‌ها درتولید شیر مدارس را بیشتر تحت کنترل داشته و در این راستا اقدام به تهیه پوسترهای فرهنگ سازی مصرف شیر در مدارس کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز