خبرگزاری کار ایران

مسئول ایمنی و آتش‌نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌غرب کشور:

برگزاری دو دوره آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی عمومی در شرکت نفت منطقه شمال‌غرب

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۲

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمال‌غرب از برگزاری دوره آموزشی دو روزه با عنوان ایمنی و آتش نشانی عمومی خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی بیش از ۲۰ نفر از کارکنان تاسیسات و مراکز انتقال نفت منطقه حضور داشتند.

مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌غرب کشور در زنجان گفت: در این دوره آموزشی مطالبی در خصوص چگونگی اطفاء حریق، نحوه کارکرد با خاموش‌کننده‌های دستی و همچنین آشنایی با انواع مواد اطفاء حریق مطرح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم همتی، مسئول ایمنی و آتش نشانی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌غرب کشور در زنجان، شناخت ایمنی صنعتی، مهندسی ایمنی و شیمی حریق را را از مباحثعنوان شده در این دوره آموزشی برشمرد و اضافه کرد: شناخت مثلثحریق(سوخت، اکسیژن و حرارت)، طرق مختلف انتقال حرارت و گروه بندی انواع حریق از دیگر مطالبی بود که کارکنان با آن‌ها آشنا شدند.

وی در خصوص مزایای توجه به رعایت اصول ایمنی ابراز داشت: افزایش روحیه کارکنان و کارآیی، کاهش جراحات و صدمات، افزایش سطح بهداشت کار، استفاده بهتر از نیروی انسانی، کاهش مخارج تولید و افزایش کیفیت محصول از دستاوردهای توجه به رعایت اصول ایمنی است.

مسئول ایمنی و آتش نشانی منطقه شمال‌غرب با اشاره به برگزاری یک روزه دوره آموزشی با عنوان مبانی آتش برای کلیه کارکنان ستادی در مرکز منطقه گفت: در این دوره آموزشی مطالبی در خصوص چگونگی اطفاء حریق، نحوه کارکرد با خاموش کننده‌های دستی و همچنین آشنایی با انواع مواد اطفاء حریق مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز