خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

کمک ۵ میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام زیر پوشش این نهاد تا پایان آذر ماه سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۷

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک ۵ میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام زیر پوشش این نهاد تا پایان آذر ماه خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند و حامیانی که کفالت آن‌ها را عهده دار هستند، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است که در واقع می‌توان هر یتیم زنجانی ۴ حامی دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان امروز با اعلام خبر مذکور از همکاری صمیمانه حامیان و خیرین و مردم شهرستان زنجان در اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته امداد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه حامیان و خیرین در برهه‌های زمانی مختلف و در طرح‌های متنوع کمیته امداد همیشه همراه کمیته امداد هستند، اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش کمک‌های خیرین و نیکوکاران در قالب طرح‌های مختلف هستیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و همکاری شایسته حامیان به این نهاد اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند و حامیانی که کفالت آن‌ها را عهده دار هستند، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است که در واقع می‌توان هر یتیم زنجانی ۴ حامی دارد.

این مسئول همچنین به کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان نیز طی سال جاری اشاره داشت و گفت: تا پایان آذر ماه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک از سوی حامیان به حساب ایتام زنجانی واریز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز