خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

تدوین اطلس فرهنگی جزء ضروریات برای استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۲

عضو شورای پژوهش اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با تاکید بر حفظ ارزش‌های و نگرش‌ها در حوزه فرهنگی آن را دارای اهمیت اساسی در جامعه دانست و گفت: امیدواریم در آینده از پتانسیل‌های فرهنگی استان در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

زنجان _ ایلنا: عضو شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تدوین اطلس فرهنگی استان جزو ضروریات برای استان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی، عضو شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بعداز ظهر پنج شنبه(۱۹دی) در اولین جلسه شورای پژوهش فرهنگی استان زنجان، به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اعضای شورای پژوهش فرهنگی و دبیر و مسئول پژوهش این اداره کل، گفت: ضمانت اجرایی و کاربردی شدن پژوهش در مسائل فرهنگی جامعه مهم و اساسی است.

قاسمی با بیان اینکه انتخاب موضوعات د ر این زمینه دارای نقش اساسی است افزود: روند اعتبارات نیز در این راستا محدود است.

وی با اشاره به اینکه نیازسنجی‌های ضروری در این زمینه انجام گرفته است تصریح کرد: بررسی موضوعات باید به سرعت انجام گیرد.

استاد دانشگاه‌های زنجان، در ادامه استفاده بهینه در این زمینه‌ها را دارای اهمیت اساسی برشمرد وگفت: باید در راستای جذب اعتبارات استانی در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشیم.

قاسمی تقویت شورای پژوهشی در استان را مهم ارزیابی کرد وگفت: تدوین اطلس فرهنگی استان جزو ضروریات برای استان است.

این مقام مسئول در استان همچنین با اشاره به وجود توانمندی‌های فرهنگی در استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان در سال‌های اخیر جزو استان‌ها بر‌تر از نظر تعداد آثار فرهنگی بوده است.

عضو شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه حفظ ارزش‌های و نگرش‌ها را در حوزه فرهنگی دارای اهمیت دانست و گفت: امیدواریم در آینده از پتانسیل‌های فرهنگی استان در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز