خبرگزاری کار ایران

اعزام ۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۳

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان از اعزام ۲۱ نفر از مددجویان این نهاد به مشهد مقدس در قالب طرح «حج فقرا» خبر داد.

زنجان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت:: با برنامه‌ریزی‌هایی که قبل از سفر صورت می‌گیرد، در طول این سفر مقدس مراسم دعا و همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلف برای مددجویان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا صراطی با اعلام این خبر به بیان نحوه اجرایی شدن طرح «حج فقرا» توسط کمیته امداد استان زنجان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه طرح «حج فقرا» با همکاری و مشارکت مالی خیرین اجرا می‌شود اظهار داشت: در قالب طرح مذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح «حج فقرا» تقویت روحیه معنوی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت است تاکید کرد: در قالب طرح «حج فقرا» خیرین و نیکوکاران با قبول هزینه اعزام یک یا چند مددجو به سفرهای زیارتی(مشهد مقدس، قم و جمکران) کمیته امداد را اجرای این طرح یاری می‌کنند.

صراطی در ادامه با اشاره به اعزام ۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان به مشهد مقدس در قالب طرح «حج فقرا» طی روزهای آینده اضافه کرد: کمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در تلاش است زمینه اعزام مددجویانی را که تاکنون به حرم امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند را فراهم سازد.

این مسئول افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که قبل از سفر صورت می‌گیرد، در طول این سفر مقدس مراسم دعا و همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلف برای مددجویان برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اردوهای زیارتی علاوه بر ایجاد فضای معنوی برای مددجویان که در راستای تعمیق باورهای دینی درمیان آن‌ها صورت می‌گیرد، برنامه‌هایی به منظور افزایش نشاط و شادابی و مفرح کردن فضای اردو‌ها نیز اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز