خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اسلامی زنجان:

اتحاد و وفاق بین مسلمانان در دنیای امروز یک امر ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۴

رئیس شورای شهر اسلامی زنجان با تبریک هفته وحدت، اتحاد و وفاق بین مسلمانان را یک اصل ضروری در دنیای امروز خواند.

زنجان: رئیس شورای شهر اسلامی زنجان گفت: امیدواریم وحدت در دور چهارم شورای اسلامی نیز زمینه ساز توسعه و آبادانی شهر زنجان شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی امروز(۲۴ دی) در جلسه علنی شورای شهر زنجان به سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: این هفته که با نام وحدت و اتحاد معرفی شده است بر وحدت بین مسلمانان تاکید دارد.

وی با اشاره به رسالت پیامبر گرامی اسلام که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است، افزود: آن حضرت برای ایجاد انس و الفت بین مردم به جای خصومت و دشمنی مبعوثشدند.

ضیایی با بیان اینکه برای درامان ماندن از گمراهی و ظلمت باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم، خاطرنشان ساخت: طرح اندیشه وحدت در جهان اسلام یکی از دغدغه‌های فکری امام راحل نیز بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امام خمینی(ره) در طول فعالیت اجتماعی و سیاسی خود قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اتحاد بین مسلمانان تاکید کردند، اظهار داشت: همین تاکید و پافشاری در خصوص وحدت بین مردم باعثشد که همواره از آن حضرت به عنوان یک شخصیت جهانی یاد شود.

رئیس شورای شهر زنجان به استراتژی امام امت در ایجاد بستر لازم برای تحقق وحدت و همیاری در جهان اسلام یاد کرد و افزود: این استراتژی بر محورهای حرکت فکری، فرهنگی و حرکت سیاسی، عملی استوار بود.

وی به وظایف مردم در تحقق و توسعه امر امام امت در این اتحاد اشاره کرد و افزود: آن حضرت به نفس اجتماعات دینی در بعد اندیشه سازی و اجتماع سازی پی برده بود.

به گفته ضیایی مقام معظم رهبری نیز همواره در فرمایشات خود بر مبنای وحدت و همبستگی تاکید می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این وحدت بین مسلمانان است که انقلاب را پیش می‌برد، یادآور شد: امیدواریم وحدت در دور چهارم شورای اسلامی نیز زمینه ساز توسعه و آبادانی شهر زنجان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز