خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان:

۴۵ هزار بی سواد در استان زنجان شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۱

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به عملکرد واحد سوادآموزی استان گفت: براساس سرشماری سال ۹۰ بیش از ۴۵ هزار بی سواد در استان زنجان شناسایی شده است.

زنجان: مدیر آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دستگاههای اجرایی باید در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی افراد بی سواد در استان آموزش و پرورش را یاری دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امیر نظری امروز(۲۵ دی) درجلسه ستاد راهبردی استان با اشاره به اینکه برطبق فرمایش مقام معظم رهبری در ریشه کنی بی سوادی در کشور اظهار داشت: بر همین اساس باید بی سوادی تا پایان برنامه پنجم توسعه به صفر درصد برسد.

این مقام مسئول به استراتژیهای در نظر گرفته شده در راستای ریشه کنی بی سوادی در استان یادآور شد: انسداد بی سوادی به عنوان اولین استراتژی مورد نظر است که استان زنجان در این زمینه جزء برترینهاست.

نظری به شناسایی بی سوادان موجود در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان زنجان ۲۰۰ مدرسه زیر ۱۰ دانش آموز روستایی وجود دارد که بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه براساس سرشماری سال ۹۰ بیش از ۴۵ هزار بی سواد در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ سال شناسایی شده است.

این مقام مسئول افزود: دستگاههای اجرایی باید در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی افراد بی سواد در استان آموزش و پرورش را یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز