خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

ریشه کنی بیسوادی در بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۷

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان از ریشه کنی بیسوادی در بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

زنجان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر استان آمادگی لازم را برای برگزاری جشن محو بیسوادی و شکر گذاری بابت باسواد شدن جامعه هدف در بین گروه سنی ۴۹ الی ۱۰ سال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا صراطی با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستاب عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین ارتقای سطح دانش خانواده‌ها در بین جامعه هدف این نهاد با همکاری نهضت سوادآموزی اقدام به آموزش مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معرفی مددجویان به نهضت سوادآموزی جهت آموزش از بین مددجویان ۱۰ تا ۴۹ سال صورت می‌گیرد، اذعان داشت: طی سال جاری ۷۹۴ نفر از مددجویان این نهاد برابر با ۹۷ درصد از جامعه هدف دارای شرایط لازم برای باسواد شدن باسواد شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در پایان با بیان اینکه ۲۱ نفر از مددجویان به علت بیماری موفق به اخذ مدرک نهضت سواد آموزی نشدند، اضافه کرد: در حال حاضر استان آمادگی لازم را برای برگزاری جشن محو بیسوادی و شکر گذاری بابت باسواد شدن جامعه هدف در بین گروه سنی ۴۹ الی ۱۰ سال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز