خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: ‌

وحدت حبل‌المتین جامعه اسلامی محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: وحدت شیعه و سنی از تاکیدات و تدابیر امام خمینی(ره) بود.

زنجان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تسلیت برخی از کشورهای منطقه به مناسبت مرگ شارون تاسف بار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام، علی خاتمی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۶ دی ۱۳۳۴ به عنوان یکی از روزهای تاریخی کشور، گفت: در این روز تاریخی جمعی از جوانان برای مقابله با استبداد داخلی بر علیه رژیم پهلوی اقدامات کردند.

حجت الاسلام خاتمی، با بیان اینکه مبارزه مسلحانه در دستور کار این افراد قرار گرفت، افزود: اگر چه هنوز جامعه آماده نبود اما این اقدام تاثیرگذار بود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به ۲۷ دی به عنوان سالروز شهادت حجت‌الاسلام حکیم خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر حتی از خانواده خود نیز برای مبارزه دریغ نکرد و شهدای بسیاری از خانواده وی تقدیم کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۹ دی به عنوان سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام یادآور شد: وحدت شیعه و سنی از تاکیدات و تدابیر امام خمینی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه، د رادامه بر ضرورت توجه به وحدت تاکید کرد و افزود: امام با نامگذاری این هفته به عنوان هفته وحدت اختلاف بین شیعه و سنی را کاهش دادند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، یادآور شد: دشمنان هیچ‌گاه به شیعه و سنی رحم نکرده‌اند بلکه هدف آن‌ها از بین بردن مسلمانان است.

این مسئول با بیان اینکه تبلیغ مسلمانی انگلیس به درد خودش می‌خورد، یادآور شد: وحدت ریشه قرآن دارد و به عنوان حبل‌المتین جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان در پایان، با اشاره به جنایت‌های شارون تسلیت برخی کشورهای عربی را به مناسبت مرگ این جلاد تاریخی تاسف بار دانست و افزود: کشورهای ادعای مسلمانی به چنین اقداماتی دست می‌زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز