خبرگزاری کار ایران

در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور؛

" پگاه زنجان " موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد

کد خبر : ۱۳۷۸۳۰

همزمان با دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ها، شرکت " پگاه زنجان " عنوان رتبه برتر روابط عمومی ها و مدیر ارشد حامی روابط عمومی در سطح ملی را کسب کرد.

ایلنا: در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی های سراسر کشور، " پگاه زنجان " موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

در این جشنواره " سعید امیدی "، مدیر عامل شرکت پگاه زنجان نیزبه عنوان مدیر ارشد حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر شد.

به گزارش " ایلنا " از زنجان، " سیده سمیه میری " مدیر روابط عمومی پگاه زنجان با اعلام این خبر گفت: این مراسم در سالن همایش های وزارت امور خارجه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی های کشور و مدیران صنایع مختلف برگزار شد.

به گفته وی، یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور با هدف استفادهاز تجربیات و الگوهای برتر در حوزه روابط عمومی از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی ودبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره سعید امیدی، مدیر عامل شرکت پگاه زنجان نیزبه عنوان مدیر ارشد حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر شد.

" میری "، با بیان اینکه " پگاه زنجان " به عنوان تنها نماینده استانی و صنایع غذایی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شده، افزود: این شرکت با فعالیت های اثربخش خود ازجمله فرهنگ سازی مصرف شیر، انتشارات، ارتباطات درون و برون سازمانی، تبلیغات و بازاریابی و غیره توانسته رسالت اجتماعی خود را به نحواحسن انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز