خبرگزاری کار ایران

سردار حزنی در زنجان خبر داد:

احداث۱۲ هزار پروژه سازندگی توسط قرارگاه کوثر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۸

یکی از مسئولیت‌هایی که به عهده قرارگاه خاتم گذاشته شد و از‌‌ همان آغاز خط مشی این قرارگاه بود، ساخت پروژه‌هایی بود که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه اعتبار نیاز داشته باشد.

زنجان: فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مسئولیت‌هایی که به عهده قرارگاه خاتم گذاشته شد و از‌‌ همان آغاز خط مشی این قرارگاه بود، ساخت پروژه‌هایی بود که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه اعتبار نیاز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرار‌گاه قرب کوثر، امروز سه شنبه(۱ بهمن) در مراسم افتتاحیه طرح‌های بسیج سازندگی استان زنجان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم، برای مردم و با مردم است.

وی با بیان اینکه بحثمردم‌یاری و مردم دوستی و محرومیت‌زدایی یکی از راهبردهای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: سپاه پاسداران نیز در این زمینه به مسئولیت خطیر خود عمل کرده و اقدامات بسیاری را انجام داده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه خاتم پس از پایان جنگ که به دستور امام راحل انجام شد، اذعان داشت: یکی از مسئولیت‌هایی که به عهده قرارگاه خاتم گذاشته شد و از‌‌ همان آغاز خط مشی این قرارگاه بود، ساخت پروژه‌هایی بود که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه اعتبار نیاز داشته باشد.

این مسئول با اشاره به ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی توسط قرارگاه کوثر در مناطق مختلف کشور اضافه کرد: این پروژه‌ها از محل سود اقدامات ساختی که قرارگاه خاتم الانیاء می‌سازد، ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از ساخت پروژه‌های مختلف توسط قرارگاه کوثر محرومیت زدایی است، اذعان داشت: ۷۵ درصد از پروژه‌ها توسط این قرارگاه به صورت کوچک و زودبازده ساخته می‌شوند.

حزنی با تاکید بر توجه به استحکام در ساخت و ساز پروژه‌ها اضافه کرد: ۹۰ درصد کار‌ها به صورت عمرانی و ۱۰ درصد نیز به صورت امدادی و آموزشی ساخته می‌شود.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این قرارگاه اذعان داشت: ساخت مجموعه ورزشی در مناطق محروم، خانه عالم، غسالخانه، سرویس بهداشتی، خوابگاه ایتام، تکمیل حوزه‌های علمیه از اقداماتی است که توسط این قرارگاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجوع تاکنون ۱۲ هزار پروژه توسط قرارگاه خاتم ساخته و تحویل مردم شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی در استان زنجان ارائه کرد و گفت: در استان زنجان ۵۹ پروژه توسط سپاه استان و ۳۵ پروژه توسط مردم و یک پروژه نیز توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در مجموع ۹۵ پروژه در استان در مناطق محروم ساخته شده استٰ، اذعان داشت: تاکنون ۷۵ مورد از این پروژه‌ها به پایان رسیده و ۲۰ مورد آن نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این تعداد پروژه تاکنون یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سردار حزنی با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های ساخته شده در استان زنجان ۳۶ باب غسالخانه بوده استٰ، اضافه کرد: همچنین در استان ۲۴ باب مسجد، ۷ باب خانه عالم و یک پل ساخته شده است.

این مسئول در پایان همچنین تعداد پروژه‌های آبرسانی انجام شده در استان را ۱۲ مورد اعلام کرد و گفت: ساخت سه مجموعه ورزشی، یک باب گلزار شهدا، ۵ باب خانه عالمٰ و احداثسه باب کتابخانه نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در استان زنجان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز