خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

برای کاهش نرخ بیکاری تلاش کنیم / ۵۵۰۰ نفر را سرکار بردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۷

استاندا رزنجان با اشاره به اقدامات اشتغالزایی در استان زنجان گفت: استان زنجان در بحثاشتغال توانسه نزدیک به ۵هزار و۵۰۰ شغل را ایجاد کند که در مقایسه با سایر استانها در وضعیت تقریبا مناسبی قرار گیرد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: دستگاه های نقش آفرین در وظایف، مسایل و موضوعات خاص حوزه جوانان را در بحثاشتغال شناسایی کنند و برای تسریع بخشیدن در بحثاشتغال استان تلاش جدی نمایند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا اززنجان ", " جمشید انصاری ", امروز چهارشنبه(۲بهمن) در جلسه شورای اشتغال استان زنجان گفت: بر اساس گزارش دستگاه های اجرایی از سهم اشتغال ۲ هزار و ۸۰۰ نفری در بخش صنایع، یک هزار و ۸۰۰ شغل محقق شده، ۳۰۰۰ شغل در بخش کشاورزی که یک هزار شغل از این محقق شده، کمیته امداد ۵ هزار شغل که فقط یک هزار شغل ایجاد شده، از تعهدات تعهدات صندوق مهر امام رضا(ع) نیز ۸۵۰ شغل بوده است که فقط ۵۵۰ شغل از آن به نتیجه رسیده است و همچنین در مورد اشتغال بخش مسکن حدود یک هزار و ۵۰۰ شغل فراهم شده است.
مقام عالی دولت در استان مجموع اشتغال ایجاد شده در سطح استان زنجان را از آغاز سال جاری تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ شغل اعلام کرد.

وی همچنین یادآورشد: با ورود نیروی کار جدید در وضعیت بیکاری این استان تغییرات چندانی حاصل نمی شود و از آمارهای سایر استانها باز هم عقب قرار هستیم.

" انصاری " افزود: در سال های گذشته در بحثمسکن و اشتغال آن کارهای خوبی در استان انجام گرفت که به تبع آن نیز نیروی کاری بیشتری مشغول به کار شدند ولی رکود ایجاد شده در بخش مسکن منجر به افزایش نرخ بیکاری می‌شود.

استاندار زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: گزارش‌های جامع در حوزه اشتغال به برنامه ‌ریزی‌ها کمک می‌کند, چرا که با فعال شدن واحدهای صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل قسمتی از نیروهای جویای کار استان جذب این واحدها می‌شوند و شاهد ایجاد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: باید دستگاه های نقش آفرین، مسایل و موضوعات خاص حوزه جوانان را در بحثاشتغال شناسایی و برای تسریع بخشیدن در بحثاشتغال استان تلاش جدی بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز