خبرگزاری کار ایران

منتقدان " ترنج " را پسندیدند

آثار سینمایی " مجتبی راعی " در زنجان مرور شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۴

منتقد سینمای ایران در زنجان, با اشاره به پخش فیلم ترنج " مجتبی راعی " تصریح کرد: استفاده از فلش بک در فلش بک در این اثر ماندگار شده است و این کارگردان توانسته به خوبی از این تکنیک در فیلم خود استفاده کند.

زنجان: منتقد سینمای ایران گفت: " فیلم ترنج " فیلم منتخب یکی از فرهنگی ترین نهادهای کشور به نام منتخب انجمن مدرسان سینمای ایران است؛ این فیلم در جشنواره فیلم فجر به عنوان اثر منتخب معرفی شده است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " حمید دهقان‌پور " در نشست مروری بر آثار سینمایی کارگردان برجسته کشور " مجتبی راعی " در زنجان اظهار کرد: برگزاری این نشست حرکت زیبایی از سوی مسئولین استان زنجان در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می‌شود.

وی افزود: ضروری است چنین کارهایی برای ارتقای هنر سینما در کشور ادامه یابد.

این منتقد سینما در کشور " مجتبی راعی " را از کارگردانان مطرح کشور عنوان کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چنین افراد تحصیل کرده‌ای در سینمای ایران نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه " فیلم ترنج " فیلم منتخب یکی از فرهنگی ترین نهادهای کشور به نام منتخب انجمن مدرسان سینمای ایران است، گفت: این فیلم در جشنواره فیلم فجر به عنوان اثر منتخب معرفی شده است.

" دهقان پور " با اشاره به اینکه سینمای دینی و معناگرا در شرق و غرب دارای تفاوت‌های بسیاری است، تصریح کرد: در سینمای غرب شبیه مثلثی است که در آن خداوند، بشر و شیطان به عنوان اضلاع مثلثمحسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: سینمای شرق شبیه دایره است که خداوند در مرکز دایره است و مخلوقات در اطراف این دایره قرار دارند.

این منتقد با اشاره به پخش فیلم ترنج " مجتبی راعی " تصریح کرد: استفاده از فلش بک در فلش بک در این اثر ماندگار شده است و این کارگردان توانسته به خوبی از این تکنیک در فیلم خود استفاده کند.

وی بیان داشت: در این فیلم دنیا و آخرت هر دو راز آلود مطرح شده است همانگونه که این گونه نیز است و کسی نمی‌تواند از راز این دو جهان آگاه شود.

گفتنی است، مروری بر آثار سینمایی " مجتبی راعی " چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار و فیلم‌های عصر روز دهم، جنگجوی پیروز و ترنج در زنجان نمایش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز