خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد استان خبرداد:

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان زنجان همزمان با تهران از ۱۵ تا ۲۵ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اکران فیلمها ی سینمایی فاخر و نقد وبررسی آثار برجسته با حضور هنرمندان توانا موجب ترقی هنر سینما در سطح کشور می‌شود.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اکران فیلم‌های جشنواره فجر را در زنجان موجب برقراری ارتباط بین هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: آشتی مردم با سینما از آثار مطلوب برگزاری این برنامه‌هاست.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " ناصر مقدم ", همزمان با اکران فیلم " ترنج " و نقد و بررسی آخرین ساخته " مجتبی راعی " با حضور حمید دهقانپور منتقد سینمای ایران در مراسم اختتامیه مروری بر آثار سینمایی این هنرمند توانا در زنجان اظهار کرد: مجتبی راعی از شخصیت‌های برجسته و فیلم‌سازان مطرح کشور است.

وی با بیان اینکه آثار وی دارای درون مایه دینی و مذهبی است، خاطرنشان کرد: این امر موجب استقبال از فعالیت‌های این کارگردان شده است.

این مسئول برگزاری جلسات مروری بر آثار و فیلم‌های کارگردانان بزرگ کشور را در استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استقبال مردم زنجان از این برنامه نشان از کارآمدی آن است.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از فیلم ترنج " مجتبی راعی " در زنجان فیلمبرداری شده است، افزود: هنرمندان زنجانی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

" مقدم " بر ضرورت تداوم چنین برنامه‌هایی تاکید کرد و افزود: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها گام‌ مهمی در راستای توسعه و ترقی هنر سینما در زنجان باشد.

وی با اشاره به اینکه هر فصل این برنامه با حضور کارگردانان مطرح کشور در زنجان برگزار خواهد شد، بیان داشت: این برنامه موجب می‌شود تا آثار کارگردانان کشور در استان زنجان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان, در ادامه از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۵ بهمن در سینما بهمن زنجان برای اولین بار قبل از اکران عمومی, اکران خواهند شد.

وی در پایان, اکران فیلم‌های جشنواره فجر را در زنجان موجب برقراری ارتباط بین هنرمندان دانست و خاطرنشان کرد: آشتی مردم با سینما از اثرات مطلوب برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز