خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر تهران در زنجان صورت می‌گیرد؛

به تماشاگران منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در زنجان جایزه اهدا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۱

درنخستین جلسه عوامل اجرایی سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجردر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان تصویب شد: به منتخبان و تماشاگران سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در زنجان جوایز اهدا خواهد شود.

زنجان: رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تعداد ۲۰فیلم در این جشنواره به اکران عمومی در خواهد آمد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید کامیار، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تهران این جشنواره بین المللی در زنجان نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: این فلیم‌ها که برای اولین بار درسطح کشور نمایش داده می‌شوند قبل از اکران عمومی برای هنرمندان و علاقمندان این هنر در زنجان نیز اکران خواهند شد.

کامیار در ادامه با بیان اینکه نخستین جلسه عوامل اجرایی سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، امروز با حضور معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد افزود: تعداد ۲۰فیلم در این جشنواره به اکران عمومی در خواهد آمد.

به گفته وی این جلسه که به منظور نحوه برگزاری واتخاذ برخی تصمیمات در این زمینه برگزار شده بود مصوباتی نیز داشت که مقررشد: در حاشیه برگزاری این جشنواره در زنجان یک فیلم بعنوان فیلم منتخب از بین ۲۰ آثر نمایش داده شده به دبیرخانه این جشنواره بین المللی از طرف مخاطبان معرفی و به ۱۰نفر از تماشاگران این فیلم برگزیده جوایزی اهدا شود.

گفتنی‌ست این جشنواره در سینما بهمن زنجان از ۲۵-۱۵ بهمن ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز