خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۲۴ هزار هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۴

مدیرعامل شهرکهای صنعتی و صنایح کوچک کشور با اشاره به برنامه های مدنظر در راستای ارتقاء شهرکهای صنعتی گفت: در حال حاضر ۱۲۴ هزار هکتار زمینه به شهرکهای صنعتی اختصاص یافته است.

زنجان: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایح کوچک کشور گفت: برخی از افراد نسبت به تملک زمینهای شهرک صنعتی استان اقدام کرده بودند که به جهت بلااستفاده بودن این زمین‌ها نسبت به سلب تملک افراد اقدام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید محمد علی ابریشمی شامگاه دیروز، در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: ۹۳۱ منطقه به عنوان شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشور فعالیت می‌کنند که با اختصاص ۱۲۴ هزار هکتار زمین در این راستا پاسخگوی نیاز ۳۰ سال آینده کشور نیز خواهد بود.

این مقام مسئول بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور صنعتگران در این امناکن تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه سرمایه گذار مناسب برای ورود به بخش احداثشهرک‌های صنعتی وجود ندارد.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور با اشاره به اینکه در طی ۳۵ سال از عمر بابرکت انقلاب ۲۹ هزار هکتار زمینه به واحدهای صنعتی واگذار شده است، ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار هکتار زمیه برای واگذاری آماده است.

به گفته ابریشمی در حال حاضر ۶۰ هزار واحد در شهرک‌های صنعتی کشور مستقر هستند و بیش از ۲۹ هزار واحد نیز در دست بهره برداری است.

این مقام مسئول از اشتغالزایی ۶۵۰ نفر در نواحی صنعتی کشور خبر داد و ابزار امیدواری کرد با ورود بخش خصوصی در این بخش شاهد افزایش اشتغالزایی خواهیم بود.

در ادامه این مراسم مدیرکل اسبق شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به عملکرد خود در استان، گفت: برخی از افراد نسبت به تملک زمینهای شهرک صنعتی استان اقدام کرده بودند که به جهت بلااستفاده بودن این زمین‌ها نسبت به سلب تملک افراد اقدام شد.

همچنین مدیر کل جدید شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز در سخنان خود با اشاره به برنامه‌های پیشرو در استان گفت: در صورت نداشتن صرفه اقتصادی این شهرک‌ها حذف خواهد شد.

ناصر صیدی بر تلاش خود در زمینه بازده بالای شهرکهای صنعتی استان تاکید کرد و افزود: نبود صرفه اقتصادی دلیل موجهی برای حذف آن‌ها خواهد بود.

در پایان این مراسم از خدمات علی اصحابی تقدیر و ناصر صیدی بعنوان مدیرعامل جدید شهرک‌های صنعتی استان زنجان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز