خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبرداد:

پرداخت ۸۰ فقره وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۳

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت ۸۰ فقره وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان این نهاد خبر داد.

ایلنا: سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت ۸۰ فقره وام خودکفایی و کارگشایی به مدد جویان این کمیته خبر داد.

وی میزان وام پرداختی را یک میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال علام کرد.

به گزارش " ایلنا " از زنجان، " غدیر خلجی " با اشاره به رویکردهای توانمندسازی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد تصریح کرد: سالانه اقدامات بسیاری در راستای خودکفایی مددجویان و توانمندسازی آنها صورت می‌گیرد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده با ارائه گزارشی از اقدامات واحد خودکفایی کمیته امداد خدابنده طی سال‌جاری اذعان داشت: دی ماه امسال ۱۲ فقره وام خودکفایی و اشتغال به مددجویان خدابنده ای پرداخت شده و در این راستا ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول همچنین به پرداخت ۶۸ فقره وام کارگشایی به مددجویان این نهاد در دی ماه امسال اشاره داشت و گفت: اعتبار هزینه شده در این زمینه ۶۲۳ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه ۸۰ فقره وام کارگشایی وخودکفایی به مددجویان خدابنده ای پرداخت شده است، اذعان داشت: میزان اعتبار هزینه شده برای پرداخت این وام ها یک میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز