خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان:

کارگاه آشپزی و شیرینی پزی انجمن کلیوی زنجان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۱

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: فعالیت گسترده این انجمن در راه اندازی کارگاه شیرینی پزی و آشپزی در دفتر شماره ۳ به همت کمیته بانوان شروع شد و این انجمن آمادگی قبول انواع سفارشات در این زمینه را دارد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: بازدید از ساختمان امانی و مستقل انجمن شهرستان خرمدره در سطح ۷۰۰ متر مربع، اجرای دستور العمل آموزش بهورزان و پزشکان روستائی شهرستان‌ها و اجرای برنامه سخنرانی پزشکی با همکاری آموزش و پرورش در پنج مدرسه به عنوان پایلوت و تداوم برنامه از اقدامات انجام شده انجمن کلیوی زنجان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا طهماسبی در هشتمین جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و مالی پشتیبانی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان که عصر شنبه ۵ بهمن امسال در دفتر این انجمن تشکیل شد، افزود: پایگاه تست فشارخون، قد و وزن در نماز جمعه زنجان مستقر شد.

وی با ارائه گزارش عملکرد مالی و اداری دی ماه و تراز مالی ۹ ماهه سال جاری و عملکرد مقایسه‌ای هزینه کرد و درآمد سالهای ۹۰-۹۱ و نه ماهه ۹۲ با تفکیک عملکرد مالی شهرستان‌های تابعه، ادامه داد: برنامه ریزی‌های مقدماتی بخش دیالیز شهرستان ایجرود در دفتر این انجمن انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت ورزش برای بیماران کلیوی گفت: تحویل زمین باشگاه ورزشی در حال پیگیری است.

طهماسبی، اظهار کرد: ۱۵۰ عدد کارت شنا توسط سائلی مدیر استخر صدف، همراه با آموزش شنا، برای حفظ نشاط و سلامتی بیماران کلیوی توزیع شد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان تاکید کرد: انجمن کلیوی زنجان اولین جلسه شورای هماهنگی خیریه‌ها را با هدف تعامل هر چه بیشتر انجمن‌های خیریه تشکیل داد.

وی به انجام مکاتبات و پیگیری تحویل سوله در شهرک صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از ساختمان امانی و مستقل انجمن شهرستان خرمدره در سطح ۷۰۰ متر مربع، اجرای دستور العمل آموزش بهورزان و پزشکان روستائی شهرستان‌ها و اجرای برنامه سخنرانی پزشکی با همکاری آموزش و پرورش در پنج مدرسه به عنوان پایلوت و تداوم برنامه از اقدامات انجام شده انجمن کلیوی زنجان است.

شایان ذکر است گزارش پیشرفت تکمیل طبقه همکف و سایر طبقات پروژه تخصصی انجمن کلیوی و عملکرد دفتر شماره ۴ و برنامه‌های آتی این انجمن در این جلسه بررسی شد.

گفتنی است مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

۱ - برگزاری کلاس توجیهی برای بیماران کلیوی تحت پوشش انجمن کلیوی زنجان، ۱۷ بهمن ماه امسال در سالن پارس سوئیچ با سخنرانی و پرسش و پاسخ اساتید نفرولوژی، روان‌شناسی، تغذیه و برگزاری میان برنامه شاد

۲ - برگزاری همایش آموزشی و فرهنگی در دانشگاه آزاد، الغدیر و دانشگاه زنجان برای دانشجویان با سخنرانی یکی از پزشکان نفرولوژ به همراه توزیع بسته‌های فرهنگی

۳ - همایش یادواره برای خیرین فوت شده به مناسبت در گذشت زنده یاد مهندس قصابی

۴ - تهیه و تدوین ویژه نامه انجمن کلیوی زنجان با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه با تهیه کارت تقدیر از همیاران انجمن کلیوی

۵ - تشکیل جلسه خیرین و افتتاح دفتر انجمن شهرستان ایجرود در فرمانداری شهرستان

۶ - تهیه صندوق پلاستیکی برای جمع آوری کمک‌های مردمی

۷ - تشکیل جلسه ادواری در شهرستان خرمدره

۸ - پیگیری و دریافت تسهیلات بانکی جهت تسریع در تکمیل طبقه همکف و بقیه طبقات پروژه تخصصی انجمن کلیوی زنجان

۹ - تهیه تراز مالی ماهیانه به صورت هزینه درآمدهای جاری مستقل از هزینه‌های پروژه عمرانی با ذکر تعداد بیماران تحت پوشش به تفکیک واحدهای تابعه در شهرستان‌ها.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز