خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد:

افتتاح ۶۱ پروژه برق همزمان با دهه فجر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح ۶۱ پروژه برق همزمان با دهه فجر در زنجان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای رسیدگی به شبکه‌های توزیع برق مناطق محروم استان و اجرای ماده ۶۹ قانون بودجه کل کشور در سال جاری اقدام به توسعه، اصلاح و تامین برق شبکه‌های توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عادل کاظمی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه زمانی هفته دولت تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری۳۳۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان به بهره‌داری می‌رسد.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها به ارزش ۴۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۶۱ پروژه بالای ۲۰۰ میلیون ریال و ۲۷۴ پروژه کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های تامین برق صنایع، مراکز بهداشتی و درمانی، کشاورزی، دامپروری، مجتمع‌های مسکونی، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روشنائی معابر افتتاح می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هوشمند سازی کنتورهای آب و برق چاه‌های کشاورزی را از دغدغه‌ها عنوان کرد و افزود: تا پایان سال ۹۱،۹۵۷ کنتور نصب و در سال جاری نیز ۱۵۰ کنتور هوشمند آب و برق طبق برنامه نصب می‌شود.

کاظمی در مجموع انرژی مصرفی استان زنجان را در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، با سه درصد افزایش عنوان کرد و افزود: این میزان در خصوص ساعات پیک حدود ۳.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد که درصد رشد آن حدود ۵۲ صدم درصد بیشتر از درصد رشد مجموع انرژی مصرفی سال ۹۲ نسبت به سال ماقبل بوده است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای رسیدگی به شبکه‌های توزیع برق مناطق محروم استان و اجرای ماده ۶۹ قانون بودجه کل کشور در سال جاری اقدام به توسعه، اصلاح و تامین برق شبکه‌های توزیع کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان سهم استان از بودجه سال جاری در بخش توسعه شبکه‌های روستایی ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به نصب سرویس پست و شبکه‌های توزیع برق به روش خط گرم تصریح کرد: خاموشی شبکه‌ها از بزرگ‌ترین معضلات شرکت برق است که با ابداع این روش بسیاری از مشکلات حل شده است.

این مسئول با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان سیستم نشت یاب به روش اولتراسونیک را خریداری کرده است، افزود: این دستگاه به منظور افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق و کاهش میزان خاموشی‌های بی‌برنامه و انرژی توزیع نشده خریداری شده است.

وی حجم نقاط ترموگرافی شده در سطح شهر زنجان را ۱۵۳۴.۲ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این امر منجر به شناسایی ۱۸۲ نقطه خطا شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه فاز دوم برداشت GIS شبکه فشار ضعیف و ۴۰ هزار مشترک باقیمانده در حوزه عملیاتی شهر زنجان امسال کلید خورده است، بیان داشت: این پروژه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر دارای ۳۷۰ هزار مشترک است، ادامه داد: سالانه ۲۰ هزار مشترک به مجموع مشترکان اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در پایان با اشاره به اجرای فناوری سکسیونرکنترل از راه دور در زنجان افزود: این پروژه در استان بومی شده و به عنوان طرح برگزیده مجموعه شرکت‌های تابعه وزات نیرو در سال ۹۰ انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز