خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج):

زنجان؛ ۱۰۰۰ برنامه در دهه فجر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۰

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری یک هزار برنامه همزمان با دهه فجر خبر داد.

زنجان: جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بصیرت افزایی و آشنایی بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و اهداف آن از شاخصه های برنامه های اجرایی دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, " رضا حسینی " در نشست خبری با خبرنگاران گزارش مختصری از نحوه تشکیل انقلاب اسلامی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه پایه ریزی برای تشکیل انقلاب اسلامی در کشور از سال ۴۲ آغاز شد، اضافه کرد: در نهایت این انقلاب در ۵۷ بهمن ماه به پیروزی رسید.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل انقلاب اسلامی موجب عزت و افتخار ایرانیان شد، اذعان داشت: یاری خداوند، همدلی، پیروی از ولایت فقیه موجب پیروزی انقلاب شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب موجب خنثی شدن فتنه های دشمنان شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی حیات دوباره به اسلام بخشید.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلام گفته ها مورد نظر نبود، تصریح کرد: سنگر به سنگر پیش رفتن تا پیروزی نهایی و همدلی شاخصه انقلاب اسلامی است.

" حسینی " در ادامه با اشاره به اینکه امسال پس از گذشت ۳۵ سال افتخار و عزت، انقلاب وارد سی و ششمین سال از عمر باشکوه خود می شود، بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه های مختلفی در استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اجرایی طی این دهه با در نظر گرفتن موقعیت کنونی کشور اجرا می شود، اضافه کرد: بصیرت افزایی و آشنایی بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و اهداف آن از شاخصه های برنامه های اجرایی طی این دهه است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به روز شمار دهه فجر سال جاری بیان کرد: اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه هایی است که طی دهه فجر در استان اجرا می شود.

وی همچنین به برگزاری جشن انقلاب در استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: افتتاح سه سالن ورزشی در شهرستان سجاس، آب بر و زرین رود ایجرود از برنامه های سپاه استان طی دهه فجر سال جاری است.

این مسئول با بیان اینکه سالن های ورزشی مذکور دارای یک هزار و ۵۰۰ متر زیربنا هستند؛ اذعان داشت: مبلغ هزینه شده برای افتتاح این سه مجموعه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی همچنین به حضور کارکنان سپاه استان و همچنین مجموعه بسیج در میعادگاه های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: سخنرانی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در نماز جمعه و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از سایر برنامه هایی است که امسال در دهه فجر اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز