خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

بهسازی و احداثسرویس بهداشتی برای منازل مسکونی ۲۶۰ خانوار مددجوی زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۴

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان از بهسازی و احداثسرویس بهداشتی برای منازل مسکونی ۲۶۰ خانوار مددجوی زنجانی خبر داد.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان گفت: احداثو خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی بافت‌های فرسوده شهری از اقداماتی است که توسط حوزه مسکن انجام شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی جزدائمی اظهار کرد: حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان از زمان آغاز به کار این حوزه، ساخت مسکن برای مددجویان را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه مسکن صورت گرفته است، یادآورشد: احداثو خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی بافت‌های فرسوده شهری از اقداماتی است که توسط حوزه مسکن انجام شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این حوزه اذعان داشت: در مدت مذکور در بخش‌های تعمیرات مسکن، احداثحمام، سرویس بهداشتی، مرمت و آسفالت و… اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه خدمات مذکور به ۲۶۰ خانوار با جمعیت بالغ بر ۷۸۰ مددجو ارائه شده است، تصریح کرد: در این راستا یک میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

جزدائمی با بیان اینکه برای ارائه خدمات اعلام شده ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است، اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات درآمدی استان نیز یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز