خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

امام برای تشکیل حکومت اسلامی نهادهای مختلف و تاثیرگذاری را در کشور بنا نهاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سخنان اخیر جان کری بلوف ۳۵ ساله محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سخنان اخیر جان کری بلوف ۳۵ ساله است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار کرد: بزرگ‌ترین، عظیم‌ترین و مهم‌ترین ویژگی امام خمینی(ره) تکلیف محوری و خدا محوری بود.

وی با بیان اینکه آنچه که رضای خداوند متعال بود، امام انجام می‌داد، افزود: اما در برابر همه دشمنی‌ها تنها راه خدا را در پیش می‌گرفت.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه رفتار و کردار امام تنها برای کسب رضای خداوند متعال بود، خاطرنشان کرد: امام در راه کسب این رضایت گام بر می‌داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ۱۲ بهمن سال ۵۷ را از روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز در حیات سیاسی جهان بشریت عنوان کرد و ادامه داد: پس دوران طولانی امام در این روز به میهن بازگشت و برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مزار شهدا رفت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بیانات امام خمینی(ره) در پاسخ به سئوال خبرنگار که از امام پرسید احساستان برای بازگشت به میهن چیست، تابلوی زیبایی است که باید همگان به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عمل به تکلیف را در برابر پاسخ خبرنگار مطرح کرد، افزود: امام هیچ‌گاه از خدای متعال دور نشد.

خطیب جمعه زنجان بر ضرورت توجه به اهداف و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جامعه تاکید کرد و افزود: باید مکتب امام و راه و سیره امام برای تشکیل چنین مکتبی به خوبی به جامعه ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نهضت امام خمینی(ره) را مردمی و بدور از وابستگی عنوان کرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی از دیگر اهداف امام برای بازگشت به ایران بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ۱۴ بهمن سالروز تشکیل حکومت موقت در ایران تصریح کرد: امام برای تشکیل حکومت اسلامی نهادهای مختلف و تاثیرگذاری را در کشور بنا نهاد.

وی با اشاره به ۱۴ بهمن سالروز فناوری فضایی پیشرفت‌های نظام اسلامی را در این عرصه مهم ارزیابی کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس پیشرفت‌‌هایی در این زمینه وجود نداشت، اما امروز به برکت پیشرفت‌های مختلف در فناوری فضایی انقلاب اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر از قدرت‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود، افزود: پیشرفت‌های علمی ایران همواره مورد حسد و کینه دشمن بوده و در برابر این پیشرفت‌های مقابله‌های بسیاری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۵ + ۱ اظهار کرد: همواره ایران در این مذاکرات از موضع قدرت حضور یافته است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در برابر نظام همواره دشمنی خود را ثابت کرده است، تصریح کرد: اظهارات اخیر جان کری نیز مبنی بر روی میز بودن گزینه سیاسی است بلوفی است که ۳۵ سال آمریکا از آن به عنوان واژه تهدید علیه ایران استفاده کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه از دشمن نمی‌توان انتظار دوستی داشت، تصریح کرد: فشار، تهدید، بایکوت سیاسی و محاصره اقتصادی علیه نظام اسلامی از ۳۵ سال گذشته وجود داشته و ایران به چنین مسائلی آشنا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز