خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران در زنجان تاکید کرد:

امام خمینی(ره) ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۲۷

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: جدا کردن دولت از مردم از توطئه‌های دشمنان است.

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: برخی مبارزه جدی با دین داشته و معتقدند دین نباید در عصر ارتباطلات در زندگی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به فجرآفرینان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار نظام اسلامی با به وجود آوردن چنین تحولی در جهان انقلاب اسلامی را به عنوان ادامه راه پیامبران گرامی اسلامی آغاز کرد، افزود: انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبر و اولیای الهی محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت اسلامی مردم را به مبارزه با طاغوت دعوت و نحوه مقابله با اسستکبار را تشریح کرد، افزود: امام خمینی(ره) ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی است.

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه از آغاز مبارزه با رژیم طاغوت تا کنون دو جریان در کشور شکل گرفته است، افزود: برخی مبارزه جدی با دین داشته و معتقدند دین نباید در عصر ارتباطلات در زندگی مردم باشد.

وی ادامه داد: برخی دیگر نیز اسلام را دین مبارزه دانسته و به تحول عظیم این دین در زندگی بشر وقعی نمی‌نهند.

این مسئول با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هر دو بعد دین را مورد توجه قرار داد و مردم را به دین اسلامی مبارز و دیندار دعوت کرد، افزود: در حال حاضر نیز این دو جریان در کشور وجود دارد.

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی(ره) دین مورد نظر آمریکایی دینی است که با سیاست کاری نداشته باشد، تصریح کرد: اسلام واقعی دینی است که در همه عرصه‌ها کارآمد و تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه دشمنان برای به انحراف کشیدن دین اسلام تلاش می‌کنند، افزود: عده‌ای نیز در داخل کشور همپیمان دشمن هستند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی حاصل توجه به ابعاد مختلف دین اسلام است، تصریح کرد: دشمنان از چنین دینی هراس داشته و به دنبال از بین بردن آن هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن با تربیت نیروهای تروریست تلاش می‌کند تا در کشورهای اسلامی جنگ‌های مختلفی را پیاده کند، افزود: جنایت‌های این گروه‌ها در کشورهایی همچون عراق، سوریه و لبنان حاصل چنین تفکراتی است.

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت آگاهی ملت ایران در برابر توطئه‌های شمنان تاکید کرد و افزود: باید با حفظ انسجام و اتحاد در برابر توطئه‌های دشمنان مقابله کرد.

حجت‌الاسلام روحانی یکی از افتخارات نظام اسلامی را انتخاب دولت از میان مردم عنوان کرد و گفت: تلاش دشمن جدا کردن دولت از مردم است.

وی با بیان اینکه دولت نباید مردم را نامحرم بداند، یادآور شد: عدم همراهی مردم با دولت از توطئه‌های دشمنان است که به خوبی مشاهده می‌شود.

این مسئول دوری دولت از پشتیبانی ملت را موجب ادامه دشمنی‌های استکبار عنوان کرد و افزود: باید دولتمردان در این زمینه هوشیار باشند.

رئیس بنیاد دانشنامه انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه حتی نمایندگان نیز از آنچه در مذاکرات ژنو گذشت بی‌اطلاع ماندند، افزود: این گونه رفتار‌ها خطر جدی برای نظام و دولت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه محکوم کردن عده‌ای به خشونت‌طلبی و تندرو‌ها برای دور کردن ملت از دولت است، بیان داشت: تحریف رهنمودهای امام از دیگر توطئه‌هایی است که نظام اسلامی را به مخاطره می‌اندازد.

این مسئول با اشاره به اینکه وظیفه ملت این است که با اطاعت از امام و رهبری پشت سر رهبر حرکت کنند، ابراز داشت: هدف دشمن منزوی کردن آرمان‌های امام و رهبری است.

وی در پایان بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: ملت در این روز به صحنه می‌آیند تا یکبار دیگر پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز