خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان؛

جلسه واگذاری طرح مرتعداری روستای قره بوته برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۹

جلسه واگذاری طرح مرتعداری روستای قره بوته با حضور بخشدار بخش حلب، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود و کارشناس مرتع شهرستان و اعضای شورای اسلامی روستای قره بوته در محل بخشداری حلب تشکیل شد.

زنجان: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود گفت: طرح مرتعداری روستای قره بوته توسط کار‌شناسان مجرب و بر اساس ظرفیت‌های موجود طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در ابتدای این جلسه حسنلو بخشدار بخش حلب در سخنانی حفظ و احیای منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب آن را در گرو مشارکت مردم بیان کرد و گفت: با درایت و همکاری و همدلی حاضران و مردم روستای قره بوته بتوانیم گام مثبتی در حفظ و احیای منابع طبیعی که متعلق به نسل کنونی و آینده است قدم برداریم.

جواد ملایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود نیز به زوایای اجرای طرح و مزایای آن پرداخته و افزود: طرح مرتعداری روستای قره بوته توسط کار‌شناسان مجرب و بر اساس ظرفیت‌های موجود طراحی شده است.

مهدی فخاری کار‌شناس مرتع منابع طبیعی شهرستان بنیز با ارائه آمار و ارقام به تشریح مزایای طرح پرداخته و خواستار همکاری مردم روستا در راستای حفظ و احیای مراتع روستا شد.

اعضای شورای اسلامی روستای قره بوته نیز به ارائه سخنان پرداختند و از مشکلات و موانع صحبت کرده و واگذاری طرح را منوط به مشارکت اهالی روسا دانستند.

در پایان جلسه اعضا درباره جلب رضایت و جمع آوری امضا از دامداران روستا جهت نمایندگی اهالی روستا برای واگذاری طرح اقدام و طی نامه کتبی به اداره منابع طبیعی اقدام کردند.

همچنین مقرر شد در صورت عدم رضایت اهالی جهت توجیه مزایای اجرای طرح، کار‌شناسان اداره منابع طبیعی و بخشداری در روستا حضور و نسبت به توجیه دامداران اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز