خبرگزاری کار ایران

در نخستین جلسه ستاد برگزاری این هفته اعلام شد؛

زنجان؛ استان برتر در برگزاری برنامه‌های هفته منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۵

نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی با حضور دستگاههای ذیربط برگزار شد.

ایلنا: نخستین جلسه اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " در این جلسه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: سال گذشته استان زنجان در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسب در هفته منابع طبیعی جزو استان‌های نمونه کشوری بود.

" بهمن اسکندری " در این جلسه ادامه داد: منابع طبیعی ثروت عمومی و متعلق به همگان است و ۱۵ تا ۲۱ اسفند هر سال به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی در این هفته با هدف فرهنگ سازی و حفظ و صیانت از منابع طبیعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته منابع طبیعی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها عمومی کردن فرهنگ منابع طبیعی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است

" اسکندری " ادامه داد: هفته منابع طبیعی تنها هفته‌ای است که مقام معظم رهبری در برنامه‌های مربوط به آن شرکت می‌کنند که موضوع اهمیت منابع طبیعی را نشان می‌دهد.

به گفته وی، سال گذشته در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسب در هفته منابع طبیعی جزو استان‌های نمونه کشور بودیم.

مدیر کل منابع طبیعی استان به شعار هفته منابع طبیعی امسال اشاره کرد و گفت: «منابع طبیعی با مردم و برای مردم» به عنوان شعار امسال این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: استان زنجان جزو استان‏های برتر کشور در زمینه برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته منابع‌طبیعی است که برنامه‎های مطلوبی با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و سایر ارگان‏ها اجرا کرده و نتایج قابل قبولی به دست آمده است.

در ادامه دبیر ستاد هفته منابع‌طبیعی استان گفت: این هفته که از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه است برای هر روز یک مراسم با مشارکت ارگان‎ها در نظر گرفته شده چرا که این هفته از اهمیت بالایی برخوردار بوده و متعلق به آحاد جامعه است.

" تقی سالک " یادآور شد: اولین روز این هفته که روز درختکاری است برنامه‎هایی در خصوص کاشت نهال در یکی از مناطق شهر زنجان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و آغاز نهال‌کاری اجرا خواهد شد.

مدیر عامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان نیز عنوان کرد: سال گذشته این سازمان با همکاری اداره‌کل منابع‌طبیعی و مشارکت سایر ارگان‏ها توانست طی ۳ روز متوالی در ۳ ایستگاه در شهر زنجان بیش از ۱۸ هزار نهال توزیع کند.

" محمد ملک‌محمدی " با اشاره به بدهی این سازمان به بخش‌های دیگر، خاطرنشان کرد: سازمان فضای سبز شهرداری زنجان مبلغی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به شرکت آبفای زنجان بدهکار است که امید است با تدابیر خوبی که در این زمینه صورت خواهد گرفت، کاستی‌های موجود برطرف شده و در راستای توسعه فضای سبز اقدامات در خور شان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز