خبرگزاری کار ایران

همزمان با تهران؛

۳۲ومین جشنواره بین المللی فیلم فجر – استان زنجان از فردا(۱۶بهمن) آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۱

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان, خبر از آغاز اکران فیلنهای سینمایی ۳۲ومین جشنواره بین المللی فیلم فجر _ استان زنجان از ۱۶تا ۲۵بهمن در سینما بهمن زنجان داد.

ایلنا: معاون فرهنگی - هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هر روز شهروندان, مردم وهنرمندان استان شاهد اکران دو فیلم سینمایی در سینما بهمن زنجان خواهند بود.

به گزارش " ایلنا " از زنجان, " جعفر محمدی ", امروز با اعلام این خبر گفت: از فرداد ۱۶بهمن در سینما بهمن با اکران سانس اول ساعت ۱۰صبح با نمایش فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی این جشنواره در زنجان آغاز خواهد شد.

" محمدی " با بیان اینکه شهروندان وهنرمندان استان زنجان, می توانند با تهیه بلیت از گیشه سینما بهمن نسبت به دیدن فلیمها در زنجان اقدام کنند, افزود: شروع سانس دوم سینما بهمن زنجان از ساعت ۱۴بعداز ظهر با اکران ونمایش فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی به کارگزدانی درخشنده, فروزش وطالبی خواهد بود.

وی سانس سوم نمایش فیلمها را در زنجان از ساعت ۱۶بعداز ظهر عنوان کرد وگفت: در این سانس فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی به نمایش در خواهد آمد.

" محمدی " در پایان با اشاره به شروع سانس چهارم و پنجم این فیلم ها در زنجان, گفت: شروع این سانس ها از ساعت ۱۸ و۲۰ با نمایش فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی وسیزده خواهد بود.

وی درپایان آخرین سانس نمایش این فلمها را در هر شب ساعت ۲۲عنوان کرد وگفت: هر روز شهروندان, مردم وهنرمندان استان شاهد اکران دو فیلم سینمایی در سینما بهمن زنجان خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز