خبرگزاری کار ایران

دستاورد سفر هیئت تجاری به کشور تونس؛

امضاء دو سند همکاری بین اتاق‌های بازرگانی زنجان و سفاقس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۵

به همت اتاق بازرگانی زنجان یک هیئت تجاری - بازاریابی متشکل از بیش از بیست تاجر زنجانی و برخی شهرستان‌های دیگر کشور براساس مجوز سازمان توسعه تجارت ایران به کشور تونس اعزام شدند.

ریاست اتاق بازرگانی زنجان، گفت: دروازه ورود به سایر کشورهای آفریقا و توجه به توسعه روابط با تونس به عنوان شمالیترین و نزدیک‌ترین کشور آفریقایی به اروپا از دستاوردهای این سفر بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، جمیلی، ریاست اتاق بازرگانی زنجان تقارن حضور هیئت زنجانی با امضاء و تائید قانون اساسی کشور تونس بر اهمیت و بازتاب خبری آن افزود.

از سوی دیگر حضور تجار در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله معدنی، پتروشیمی، سیمان، فرش، فلزات رنگین و همچنین تاکید برگسترش فعالیت‌های دانشگاهی بر توانمندیهای هیئت افزود. بازدید از واحدهای صنعتی و تلاش برای ایجاد راه‌های جدید توسعه فعالیت‌های بازرگانی، شناسائی ظرفیتهای صنعتی و تجاری طرفین، استفاده از ظرفیتهای سیاسی بین دو کشور از برنامه‌های هیئت اعزامی از زنجان بود.

شایان ذکر است امضاء دو سند همکاری متقابل با اتاق بازرگانی تونس و صفاقس و تصمیم به برگزاری نمایشگاه در کشورهای متناظر - فراهم کردن مسیر ترانزیت کالای ارزان قیمت با نگاه به موقعیت تونس به عنوان دروازه ورود به سایر کشورهای آفریقا و توجه به توسعه روابط با تونس به عنوان شمالیترین و نزدیک‌ترین کشور آفریقایی به اروپا از دستاوردهای این سفر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز