خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

همکاری نزدیک آموزش و پرورش در فرهنگسازی منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۹

در آستانه بزرگداشت هفته منابع طبیعی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

زنجان: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، حضور دانش آموزان در برنامه‌های هفته منابع طبیعی و در عرصه‌های طبیعی را از نظر روانی و اجتماعی برای دانش آموزان مفید و موثر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این دیدار بهمن اسکندری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، ضمن تبریک انتصاب مرتضی تمجیدی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان از وی در خواست کرد با توجه به اهمیت فرهنگسازی منابع طبیعی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش همکاری نزدیک داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این دیدار حفاظت از منابع طبیعی و طبیعت را بسیار مهم دانست و آمادگی آموزش و پرورش را برای همکاری‌های بیشتر اعلام کرد.

وی از حضور دانش آموزان در برنامه‌های هفته منابع طبیعی و در عرصه‌های طبیعی را از نظر روانی و اجتماعی برای دانش آموزان مفید و موثر عنوان کرد.

در این دیدار تقی سالک دبیر ستاد هفته منابع طبیعی هم با اشاره به برنامه‌های اجرا شده طی سال گذشته و درخواست کرد معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش با هماهنگی ستاد هفته منابع طبیعی تفاهم نامه‌ای را مبادله کنند که مورد موافقت قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز