خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه هنری استان زنجان انجام می‌شود؛

اکران آثار نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ۱۰۰ در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۴

آثار راه یافته به نهمین جشنواره بین المللی فیلم۱۰۰ شامل فیلم‌های داستانی، مستند و پویانمایی همزمان با برگزاری این جشنواره در حوزه هنری استان زنجان نیز اکران می‌شود.

همزمان با برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، فیلم‌های کوتاه این جشنواره در حوزه هنری استان زنجان اکران می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان امروز با اعلام این مطلب گفت: آثار راه یافته به نهمین جشنواره بین المللی فیلم۱۰۰ شامل فیلم‌های داستانی، مستند و پویانمایی همزمان با برگزاری این جشنواره در حوزه هنری استان زنجان نیز اکران می‌شود.
وی با بیان اینکه این آثار از(۷ تا ۹ اسفند) سال ۹۲ در حوزه هنری استان زنجان به نمایش در می‌آید، اظهار کرد: فیلم های۱۰۰ثانیه‌ای و مستندهای پویانمایی راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره در استان‌های تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، کردستان، قم، اصفهان، بوشهر و مازندران اکران خواهد شد.
شایان ذکر است، نهمین جشنواره بین المللی فیلم های۱۰۰ثانیه‌ای، در چهار بخش اصلی، بین الملل، چشم انداز ۱۴۰۴ و سینمای اخلاق از(۷ تا ۹ اسفند) در حوزه هنری کشور و سینما آزادی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز