خبرگزاری کار ایران

144 نفر از خانواده های ایثار گران در مدیریت درمان زنجان اشتغال دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۲۶

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان استان زنجان، گفت: در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از ایثارگران شامل فرزندان شهید، خواهر و برادر شهید، فرزندان جانباز، جانباز، فرزندان رزمنده و فرزند آزاده در واحدهای تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان شاغل بکار هستند.

 اصغر تاره، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به  فعالیت‌های امور ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، گفت: ما در راستای تحقق اهداف و وظایف خود، برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی اجرا کرده‌ایم.

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان استان، با بیان اهمیت تجلیل از فرزندان ایثارگر شاغل در مناسبت‌های ملی و مذهبی تحت و فعالیت های مختلف با عنوانی مثل اجرای  طرح سپاس، ادامه داد: این طرح با هدف قدردانی از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان شاغل و .... در مدیریت درمان اجرا می‌شود، در این طرح، از فرزندان ایثارگر در مناسبت‌های مختلفی مانند هفته دفاع مقدس، روز جانباز، روز شهید و ... تجلیل به عمل می‌آید.

وی، برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره مدیر درمان با خانواده‌های ایثارگران را از  دیگر فعالیت‌های امور ایثارگران در حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برشمرد و تصریح کرد: این برنامه با هدف دیدار و گفتگوی مستقیم مدیر درمان با خانواده های ایثارگران و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنها برگزار می‌شود، همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت‌های فرزندان ایثارگران، دو نفر از این افراد در پست‌های مدیریتی در مدیریت درمان استان زنجان منصوب شده‌اند.

نماینده امور ایثارگران و مشاور خدمات مدیریت درمان استان، با اشاره به تعداد ایثارگران شاغل در واحدهای تابعه مدیریت درمان، گفت: در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از ایثارگران شامل فرزندان شهید، خواهر و برادر شهید، فرزندان جانباز، جانباز، فرزندان رزمنده و فرزند آزاده در واحدهای تابعه  مدیریت درمان تامین اجتماعی استان شاغل بکار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز