خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار زنجان از چند شرکت نساجی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۸

استاندار زنجان در بازدید از شرکت نیک ریس، گفت: استان زنجان دومین استان به لحاظ حجم صنایع نساجی در کشور استو صنعت نساجی بخش عمده‌ای از صنایع استان زنجان را شامل می‌شود.

استاندار زنجان در بازدید از شرکت نیک ریس، گفت: استان زنجان دومین استان به لحاظ حجم صنایع نساجی در کشور است و صنعت نساجی بخش عمده‌ای از صنایع استان زنجان را شامل می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری در بازدید از شرکت نیک ریس، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و شرکت زامینی پوشان زنجان، با اشاره به مشکلات فراوان صنایع نساجی در کشور، گفت: مشکلات نساجی در کشور به قدری است که تکالیفی در قانون بودجه برای حمایت و حل مشکلات آن پیش بینی شده است.
استاندار زنجان در این جلسه بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه‌ای جهت شناسایی و دسته بندی مشکلات صنایع نساجی تاکید نمود و افزود: این کارگروه پس از بررسی مشکلات نساجی استان، نحوه برخورد با این صنعت در بخش‌های مختلف مالیاتی و بانکی را در قالب یک بسته حمایتی ویژه‌ای تدوین و جهت دریافت حمایتهای لازم به دولت ارائه خواهد نمود.
در این جلسه مشکلات شرکت نیک ریس از قبیل: کمبود نقدینگی، نیاز به تسهیلات و معوقات بانکی که مانع اجرای طرح توسعه آن می‌شود مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته بیگ‌زاده مدیر عامل شرکت نیک ریس، ارزش کارخانه ۴۰ میلیون یورو بوده و ۶۰۰ نفر پرسنل در این واحد مشغول به کار هستند.
استاندار زنجان در بازدید از شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با اشاره به اینکه این شرکت توانسته یکی از مشکلات جدی کشور در صنعت دام و طیور را حل نماید گفت: عملکرد این واحد کوچک نشان دهنده این است که کارهای بزرگ را می‌توان در ابعاد کوچک‌تر به گونه‌ای مثبت ساماندهی کرد.
انصاری با بیان اینکه شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در صنعت دام و طیور حرف اول را در کشور می‌زند افزود: این شرکت با ماشین آلات پیشرفته در تکنولوژی و تجهیزات دامداری و شیردهی بی‌بدیل است.
استاندار زنجان درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این شرکت علاوه بر تقویت بازارهای داخلی در بازارهای منطقه‌ای هم نقش تاثیرگذاری دارد.
در ادامه این برمامه بازدید پرستو، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با بیان اینکه این شرکت در سال ۷۵ با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار تومان به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: شرکت هم اکنون طی ۶ مرحله به سرمایه ۶ میلیارد تومانی دست یافته که ۲۰ درصد سهام آن بصورت شناور و ۸۰ درصد آن متعلق به شرکتهای بنیاد شهید است.
پرستو افزود: شیردوش‌های این شرکت با ظرفیت بالا به کشورهای آسیای میانه و آفریقا صادر می‌شود و صادرات شرکت در زمینه ماشین آلات شیردوشی مبلغی بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار است.
گفتنی است میانگین تولیدات شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی درکشور ۳۶ درصد و دارای ۳۵ نفر پرسنل است این شرکت همچنین به تولید شیر دوش‌های خرچنگی کلاسیک ۳۰۰سی سی، متاترون p۲۱، دماترون، سیستم دانخوری زنجیری، هواکش ۴۸اینچ، فعالیت دارد. مشکلات شرکت در زمینه امور مالیاتی و شبکه بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز