خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۷

مسئول روابط عمومی اتاقبازرگانی زنجان, گفت: جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در بهمن امسال با بررسی مهمترین رویدادهای ملی و استانی کار خود را آغاز کرد.

مسئول روابط عمومی اتاقبازرگانی زنجان، گفت: جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در بهمن امسال با بررسی مهم‌ترین رویدادهای ملی و استانی کار خود را آغاز کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در این نشست غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان از برگزاری قریب الوقوع دومین جلسه شورای گفتگو خبر داد و گفت باید اتاق با طرح مباحثمهم و استخراج قوانین مخل تولید این مباحثرا در جلسات شورای گفتگو مطرح نماید تا با انعکاس این موانع، راهکارهای قانونی برای حذف و یا تغییر این قوانین در جلسات شورای گفتگو استخراج شود.
احصاء مطالب و موضوعات مهم برای طرح در جلسات شورای گفتگو، اتخاذ تدابیر مؤثر در برگزاری جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی با رویکرد و جانبداری از تولید و اهتمام مشترک اتاق‌های زنجان، تعاون و اصناف در این زمینه از دیگر مطالب مطروحه از سوی جمیلی بودند.
وی در ادامه مباحثمطروحه به پیگیری اصلاحات لازم در حوزه جلسات هیات‌های تشخیص مطالبات با هدف حمایت از تولید و همچنین تاسیس شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه استان زنجان اشاره نموده و تداوم اجرای سیاست تشکل گرائی را مورد تاکید قرار دادند.
اعزام هیئت تجاری به چین و ایتالیا در سال ۱۳۹۳ و پذیرش هیئت تجاری از جمهوری آذربایجان از دیگر نکات مطرح از سوی جمیلی بودند.
از سوی دیگر در این نشست کلانتری نائب رئیس اتاق زنجان از نتیجه بخش بودن جلسات حل اختلاف مالیاتی خبر داد و گفت بسیاری از پرونده‌های مطروحه در این جلسات با تعامل مناسب و پیگیری نمایندگان اتاق و مودیان به حق قانونی خود می‌رسند.
از طرفی در این جلسه مقرر شد نمایندگان اتاق در جلسات تجدیدنظر، بدوی و هم ارز بصورت جداگانه و تخصصی انتخاب و معرفی شوند.
همچنین در این جلسه موضوع تاسیس شرکت توسعه و عمران توسط اتاق زنجان بار دیگر مطرح گردید که مقرر شد هیات نمایندگان ظرف مدت یکماه این شرکت را تاسیس نمایند.
در ادامه رئیس اتاق زنجان گزارش مبسوطی از عملکرد امور بین الملل اتاق زنجان ارائه کردند.
بگفته جمیلی هیات اعزامی از سوی اتاق زنجان به کشور تونس یکی از بهترین اعزام‌ها در نوع خود بوده که شرکت کنندگان از کلیه برنامه‌های این هیات ابراز رضایت نکردند.
وی از پذیرش یک هیات تجاری از کشور آذربایجان در اسفندماه خبر داد و گفت: اعزام هیات تجاری به چین و ایتالیا از اولویتهای اتاق زنجان بوده در سه ماه اول سال ۹۳ این امر محقق خواهد شد.
نائب رئیس اول اتاق زنجان نیز ضمن تائید عملکرد مناسب هیات اعزامی به تونس خواستار اجرای توافقات صورت گرفته در این سفر شد.
در پایان این نشست هاشم حاج علی اکبری عضو هیات نمایندگان اتاق زنجان با ارائه آماری در خصوص روند واردات از گمرک به میزان واردات برنج به کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی ۹ ماه اول سال جاری میزان واردات برنج به کشور در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل دو برابر افزایش یافته که این امر در مقایسه با میزان واردات تجهیزات و ماشین آلات رشد بالائی داشته است که بگفته حاج علی اکبری این آمار حاکی از افت تولید بوده و باید راهکار مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز