خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

مردم با حضور گسترده در صحنه به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۱۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مقاومت مردم ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مقاومت مردم ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان توجه به اقتصاد مقاومتی را از تاکیدات ایشان عنوان کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری بیشتر توجه شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بخش‌های مختلفی دارد که ابعاد آن از سوی مقام معظم رهبری به زودی بیان می‌شود، تصریح کرد: نقش اقتصاد مقاومتی در تحولات اقتصادی جامعه نادیده گرفته شده است.
خطیب جمعه زنجان یکی از برکات نظام دینی را مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: در چنین نظامی باید شکرگزار نعمت ولی فقیه بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ولی فقیه به عنوان یکی از برکات نظام اسلامی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، بیان داشت: مقام معظم رهبری هر جا که احساس کردند مردم به روشنگری و بصیرت بیشتر احتیاج دارند با بیانات خود مردم را هدایت کرده‌اند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان ابعاد تازه‌ای از اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دادند، اضافه کرد: باید در زمینه اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی جامعه به این بیانات بیشتر توجه شود.
وی با بیان اینکه تکیه به ابرقدرت‌ها و دشمنان مشکلات جامعه را حل نمی‌کند، بیان داشت: باید با تکیه بر نیروهای انسانی، قدرت و منابع عظیم کشور اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کرد.
خطیب جمعه زنجان همچنین با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری این حضور را نشانگر وحدت، بصیرت و قیام مقاومت مردم دانست و ابراز داشت: مردم با حضور گسترده در صحنه به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ دادند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت توجه به وحدت از سوی قوای سه‌گانه تاکید کرد و افزود: این راهپیمایی نشان داد که همانگونه که در طول ۳۵ سال گذشته مردم با وحدت در برابر دشمنان مقاومت کرده‌اند، در حال حاضر نیز با وحدت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مقاومت مردم ایران موجب عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود می‌شود، بیان داشت: باید این وحدت بین مردم و مسئولان افزایش یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز امروز تربیتی و تربیت اسلامی متذکر شد: نقش خانواده در شکل‌گیری شخصیت کودک بسیار بی‌نظیر است که باید به کارکرد این نقش توجه ویژه شود.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مدرسه نقش دوم را در تربیت فرزندان به عهده دارد، افزود: باید در مدارس تربیت اسلامی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز کودتای انگلیسی علیه رضا خان تصریح کرد: رضا خان به کمک انگلیس‌ها بر سر قدرت آمد و جنایت‌هایی را در کشور انجام داد که با آب دریا‌ها نیز پاک نمی‌شود.
آیت‌الله خاتمی طمع انگلیس‌ها به منابع عظیم ملت ایران را موجب روی کار آوردن دست نشانده انگلیسی‌ها در ایران عنوان کرد و افزود: رضا خان دستورات انگلیس را مو به مو در ایران اجرا می‌کرد.
وی نخستین ماموریت رضا خان را سست کردن اعتقادات مردم دانست و گفت: کشف حجاب، استفاده از لباس‌های متحد الشکل، میدان دادن به بهائی‌ها و دست درازی به اموال و املاک مردم از توطئه‌های رضا خانی در ایران بود.
خطیب جمعه زنجان در پایان با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تمایل رضا خان به آلمانی‌ها، انگلیس با کودتا رضا خان را از حکومت برکنار کرد، افزود: از نظر سرزمینی جنایت‌های رضا خان در ایران چشمگیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز