خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان:

فیلم کوتاه " انشای ناتمام " در حوزه هنری استان زنجان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۵

فیلم کوتاه «انشای ناتمام» به کارگردانی ولی الله عباسی در حوزه هنری استان زنجان تولید شد. فیلم داستان مادری را به تصویر می‌کشد که در حال گفتن انشایی در مورد صرفه جویی به فرزند خود است در حالی که در حین گفتن این انشا، شیر آب باز است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: فیلم کوتاه «انشای ناتمام» به کارگردانی ولی الله عباسی در حوزه هنری استان زنجان تولید شد. فیلم داستان مادری را به تصویر می‌کشد که در حال گفتن انشایی در مورد صرفه جویی به فرزند خود است در حالی که در حین گفتن این انشا، شیر آب باز است.
به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: این فیلم محصول تولیدی جمعی از دانشجویان کارآموز رشته فیلمسازی زنجان است.
وی با اشاره به اینکه فیلم انشای ناتمام با هدف بالا بردن تجربیات دانشجویان و کارآموزان در زمینه فیلمسازی تولید شده است، افزود: فیلم انشای ناتمام با موضوع اخلاقی و تربیتی و در ۱۰۰ ثانیه ساخته شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه این فیلم به تاثیر رفتار والدین در تربیت فرزندان می‌پردازد، ابراز کرد: داستان فیلم مادری را به تصویر می‌کشد که در حال گفتن انشایی در مورد صرفه جویی به فرزند خود است در حالی که در حین گفتن این انشا، شیر آب باز است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از هنرمندان جوان علاقمند به فیلمسازی را یکی از رویکردهایی مهم حوزه هنری استان زنجان برشمرد و گفت: استعدادیابی و همچنین تشویق و ترغیب هنرمندان جوان زنجانی در جهت تولید آثار فاخر هنری با موضوع دینی و اخلاقی نیز از دیگر اولویت‌های این مرکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز