خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد کشوردر زنجان:

توانمندسازی خانواده ها یکی از سیاست های اساسی کمیته امداد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۶

مدیر کل صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد کشور گفت: توانمندسازی خانواده ها یکی از سیاست های اساسی کمیته امداد است.

ایلنا: مدیر کل صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد کشورگفت: در حال حاضر برخورداری از بیمه برای همگان بحثمهمی محسوب می شود، چون نگاه در بیمه نگاه به آینده و تامین آتیه است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان,، " محسن سنایی " در نخستین نشست توجیهی طرح بیمه آتیه ایتام اظهار کرد: پرداختن به بحثتوانمندسازی خانواده ها از سیاست های اساسی کمیته امداد است و مقام سرپرستی این نهاد نیز نگاه ویژه نسبت به این امر دارد.

وی با اشاره به تغییر نگرش خانواده ها در زمینه نحوه ارائه خدمات به آنها بیان کرد: خانواده نباید این نگاه را داشته باشد، که حمایت های امداد همیشه وجود دارد و باید از همان بدو ورود برنامه ریزی های لازم نسبت به توانمندسازی خانواده توسط امدادگران صورت گیرد.

مدیر کل صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد کشور با تاکید بر پرهیز از معاش محوری خانواده های تحت حمایت بیان کرد: نباید این دیدگاه در بین خانواده ها باشد که که امداد فقط به دنبال تامین معاش آنها است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح طاها بیمه آتیه ایتام توسط کمیته امداد اشاره داشت و گفت: در حال حاضر برخورداری از بیمه برای همگان بحثمهمی محسوب می شود، چون نگاه در بیمه نگاه به آینده و تامین آتیه است.

سنایی با بیان اینکه پرداختن به بحثبیمه یک سرمایه گذاری تصاعدی محسوب می شود، تشریح کرد: برخورداری از بیمه آتیه توان افراد را در آینده افزایش می دهد.

وی با تاکید بر تبیین این موضوع برای حامیان بیان کرد: مطمئنا حامیان در این زمینه روشنگرانه فکر می کنند و امداد نیز با اجرای این طرح به جای ماهی گرفتن برای ایتام و آموزش ماهیگیری به آنها اقیانوس عظیم آینده را برای آنها تامین می کند.

مدیر کل صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد کشور در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه اجرایی شدن طرح طاها اشاره کرد و گفت: کمیته امداد با اجرای این طرح به دنبال تامین آتیه ایتام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار شرکت بیمه ای برای اجرای این طرح با امداد همکاری دارند، اذعان داشت: ضمانت سودآوری، سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک، پوشش تکمیلی فوت ناشی از حادثه، بهره مندی از مزایای بیمه بازنشستگی و مستمری و قابلیت انتقال حق بیمه به شخص دیگر از مزایای این طرح است.

سنایی در پایان با تاکید بر تبیین خیرین برای مشارکت در اجرای این طرح حسنه تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین در سال ۹۳ تمامی ایتام متولدین روز تا ۱۲ سال را تحت این بیمه قرار دهیم که با برآورد صورت گرفته تعداد آنها ۶۰ هزار نفر است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز