خبرگزاری کار ایران

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبرداد:

اعزام هفت هزار ۵۰۰ زائر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۲

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام هفت هزار و ۵۰۰ زائر زنجانی در مرحله نخست به مناطق جنگی جنوب خبر داد.

ایلنا: مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان, گفت: کاروانهای اعزامی از مناطق عملیاتی اروند کار، قرار گاه بیت المقدس، قرار گاه ثامن الائمه، چزابه، طلائیه، قرارگاه کربلای ۵ بازدید خواهند کرد

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, " یحیی افشار " با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان به برنامه اجرایی اردوی راهیان نور در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام از دواطلبان اعزام به این مناطق در استان آغاز شده است.

این مقام مسئول از اعزام هفت هزار و ۵۰۰ زائر در مرحله نخست به این مناطق خبر داد و افزود: اولین کاروان راهیان نور(۱۰ اسفند) از استان راهی مناطق عملیاتی جنوب خواهد شد.

افشار با اشاره به اینکه قشرهای مختلفی برای ثبت نام مراجعه می کنند، خاطرنشان ساخت: علاقمندان برای ثبت نام در اردوی راهیان نور می توانند به پایگاههای مقاومت بسیج در محلات خود مراجعه کنند.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور تا فرودین سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: کاروانهای اعزامی از مناطق عملیاتی اروند کار، قرار گاه بیت المقدس، قرار گاه ثامن الائمه، چزابه، طلائیه، قرارگاه کربلای ۵ بازدید خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز