خبرگزاری کار ایران

در زنجان صورت گرفت؛

اخذ مدرک بین المللی مربیگری تکواندوکاران زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۹۹

نخستین دوره مربیگری بین المللی تکواندو از ۲۵ بهمن ماه در دو بخش بانوان و آقایان به مدت ۵ روز، زیر نظر آکادمی جهانی تکواندو، کوکیوان و با همکاری فدراسیون تکواندو ایران و کمیته آموزش در خانه تکواندو برگزار شد.

ایلنا: در این دوره آموزشی مربیانی از کشورهای هند، پاکستان افغانستان عراق ترکیه اردن شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این دوره آموزشی برگزیده‌ای از مربیان مطرح کشور ۷۳بانو و ۱۶۵ آقا از ۲۷ استان(آذربایجان شرقی، ‌اصفهان، ‌ایلام، ‌البرز، ‌بوشهر، ‌تهران، چهارمحال بختیاری، ‌خراسان رضوی، ‌خراسان شمالی، ‌خراسان جنوبی، خوزستان، ‌ زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ‌ یزد و جزیره کیش) شرکت کرده بودند.

همچنین با هماهنگی صورت گرفته مربیانی از کشورهای هند، پاکستان افغانستان عراق ترکیه اردن در این دوره آموزشی شرکت داشتند.

این دوره آموزشی «هیون دئوک اوه»، «جیون کانگ»، «سئونگ ران سئول» از کوکیوان و سیدحسن ذوالقدری از ایران به عنوان مدرسین حضور داشتند.

ازاستان زنجان اساتید داود قارداشخانی سیدجواد موسوی داود شهریار ابولفضل خدایی اصغر محمدی اصغراسماعیلی واسفندیاراسدی شرکت کرده بودند که در پایان دوره موفق به اخذ مدرک بین المللی مربیگری کوکیوان تکواندو شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز