خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

خانهٔ مطبوعات استان زنجان، ۲۳۷ نفر عضو واجد شرایط برای رای‌دهی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۷۰

در قسمتی از اساسنامه خانهٔ مطبوعات استان زنجان در بخش مربوط به مجمع عمومی وشرایط عضویت و ترکیب هیئت مدیره و، وکالتنامه اعضاء مواردی است که در سایت اداره کل موجود است و اعضا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

رئیس اداره امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه خانهٔ مطبوعات استان زنجان، ۲۳۷نفر عضو، واجد شرایط رای دهی دارد، گفت: در قسمتی از اساسنامه خانهٔ مطبوعات استان زنجان در بخش مربوط به مجمع عمومی وشرایط عضویت و ترکیب هیئت مدیره و، وکالتنامه اعضاء مواردی است که در سایت اداره کل موجود است و اعضا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.
به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ ام البنین حیدری، رئیس اداره امور مطبوعاتی واطلاع رسانی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، امروز با بیان اینکه مجمع عمومی نوبت دوم خانه مطبوعات استان زنجان، ۱۲اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: اعضاء خانه مطبوعات وعلاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در این زمینه مراجعه کنند.
حیدری، با اشاره به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت اول خانه مطبوعات استان زنجان، در تاریخ ۷بهمن سالجاری، گفت: این مجمع بنا به تصمیم هیات مدیره بر طبق اساسنامه، جلسه مجمع عمومی نوبت دوم خانه مطبوعات استان زنجان، در تاریخ دوشنبه ۱۲اسفند ماه سالجاری راس ساعت ۳۰ / ۱۵ در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزارمی شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همانطوری که قبلا اعلام شده بود، در ابتدای مجمع طبق دستور جلسه، ابتدا مدیر خانه مطبوعات استان، طی گزارشی به تشریح عملکرد این نهاد صنفی خواهد پرداخت و در ادامه اعضای جدید هیات مدیره وبازرسان خانه مطبوعات استان زنجان، با رای اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.
این مسئول در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه، طبق تبصره ۲ ماده ۱۰اساسنامه خانه مطبوعات، اعضای خانه می‌بایستی وکالتنامه‌ها را حداقل دو روز قبل از تاریخ جلسه انتخابات، تحویل بازرس خانه مطبوعات، مستقر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کنند، گفت: امیدواریم شاهد انتخابات مطلوب ومناسب طبق اساسنامه و کاملا قانونمند در خانه مطبوعات استان زنجان در این روز تعیین شده باشیم.
حیدری، در ادامه با تاکید بر حضور گستردهٔ اصحاب مطبوعات و رسانه‌ها در جلسهٔ مجمع عمومی، اظهار داشت: طبق مادهٔ ۸ اساسنامه، مجمع عمومی نوبت دوم با حضور عدهٔ حاضر در مجمع، رسمیت خواهد یافت.
وی با اشاره به تعداد ۲۳۷ نفرعضو خانه مطبوعات، واجد شرایط رای دهی و شرکت در مجمع یادآورشد: از این میان، تعداد ۲۶نفر برای حضور در هیات مدیره وبازرسی ثبت نام کرده‌اند، که تعداد ۷نفر در هیات مدیره و۲نفر بازرس اصلی و۱نفر بازرس علی البدل دراین مجمع انتخاب خواهند شد.
حیدری در پایان با اشاره به بخشی از اساسنامه خانه مطبوعات استان زنجان، گفت: در بخشی از این اساسنامه مربوط به بخش مجمع عمومی وشرایط عضویت وترکیب هیئت مدیره و، وکالتنامه اعضاء مواردی است که در سایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی موجود است که اعضا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه تا اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه برای روز انتخابات داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز