خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

از جمع‌آوری ۴۷۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

کد خبر : ۱۴۹۳۳۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۴۷۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۴۷۰ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق یک مرکز نیکوکاری است که در راستای تسهیل امور خیرین و حامیان تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس این مرکز اقدامات مختلفی در آن انجام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد افزایش کمک‌های مردمی در این مرکز هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده طی بهمن امسال گفت: در مدت مذکور ۳۷۹ میلیون و ۵۶۹ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد.

این مسئول با اشاره به جذب ۱۷ حامی طی این مدت اذعان داشت: این تعداد حامی کفالت ۱۷ یتیم را قبول کردند.

حسنلو همچنین به جمع‌آوری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان در قالب طرح یاسین اشاره داشت و بیان کرد: بهمن امسال ۳ میلیون و ۷۹۶ هزار ریال صدقه در این مرکز جمع‌آوری شد.

وی در ادامه از جمع‌آوری ۲۰ میلیون و ۷۴۸ هزار ریال کمک در قالب طرح شفا خبر داد و اظهار کرد: بهمن ماه امسال میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح کوثر ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به جمع‎آوری ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اشاره کرد و بیان داشت: همچنین میزان کمک‌ جمع‌آوری شده در این مرکز در قالب طرح‌رضوان ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های تاج گل، رد مظالم، کفاره و فطریه را به ترتیب یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، ۵۰۰ هزار ریال، ۲۵۰ هزار ریال و ۱۰ هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: طی این مدت ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک نیز به صورت غیرنقدی در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

حسنلو به جمع‌آوری یک میلیون و ۴۸۷ هزار ریال در راستای کمک به مناطق محروم و ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ ریال در قالب جشن نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع طی بهمن ماه امسال ۴۷۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان در کمک به مددجویان این نهاد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در خانه انفاق خبر داد و از مردم استان خواست: در این طرح نیز همچون سایر طرح‌ها کمیته امداد را همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز