خبرگزاری کار ایران

به دنبال موفقیت تیم فوتسال دانشجویان زنجانی صورت گرفت؛

دیدار تیم فوتسال با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۶۲

اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که توانست در مسابقات «یادواره شهدای دانشجو» عنوان قهرمانی واحدهای کشور را به دست آورد به همراه مربیان و سرپرستان این تیم با علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دیدار کردند.

ایلنا: اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که توانست در مسابقات «یادواره شهدای دانشجو» عنوان قهرمانی واحدهای کشوررا به دست آورد به همراه مربیان و سرپرستان این تیم با علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دیدار کردند.
به گزارش ایلنا از زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: برای موفقیت‌های آتی در ورزش‌های دیگر از جمله فوتسال که برای استان برای اولین بار اتفاق افتاد نیازمند برنامه ریزی جدی هستیم و علاوه بر برنامه ریزی به تمرینات منظم و منسجم نیازمند هستیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در این دیدار با ابراز خرسندی از موفقیت تیم فوتسال در مسابقات دانشجویی کشور گفت: موفقیت تیم فوتسال دانشجویان زنجانی برای جامعه دانشگاهی و مردم استان زنجان غرور آفرین بود، موفقیت این تیم نشان از مشارکت جدی و فعالانه در کارگروهی بود.
فیروزفر اضافه کرد: این پیروزی در عرصه ورزش گروهی اتفاقی خوب و مثال زدنی برای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بود و همین دانشجویان با کمترین امکانات بهترین نتایج را گرفتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: برای موفقیت‌های آتی در ورزش‌های دیگر از جمله فوتسال که برای استان برای اولین بار اتفاق افتاد نیازمند برنامه ریزی جدی هستیم و علاوه بر برنامه ریزی به تمرینات منظم و منسجم نیازمند هستیم.
گفتنی است: در این دیدار آقایان صمد حنیفی معاون دانشجویی، مهدی رضا قلیزاده مدیر گروه تربیت بدنی و حسین محمدی ثانوی رئیس اداره تربیت بدنی و همچنین دانشجویان حاضر در این مسابقات به ارائه دیدگاههای خود جهت توسعه ورزش دانشگاه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز