خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد:

افزایش ۲ درصدی تولید آب در استان زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۸۶

با توجه به افزایش مصرف مشترکین میزان تولید و نهایتا میزان مصرف آب شرب در استان زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف مشترکین میزان تولید و نهایتا میزان مصرف آب شرب در استان زنجان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت به کمبود منابع آبی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با کمبود منابع آبی مواجه هستیم و سطح آب چاههای آب شرب تا بیش از ۲۰ متر و سطح دریاچه سد تهم تا بیش از ۱۵ متر نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

وی به بالا بودن مصرف آب در ایام عید و غیر نرمال بودن میزان مصرف اشاره وگفت: امیدواریم مشترکین در روزهای پایان سال با رعایت صرفه جویی همکاری لازم را با شرکت داشته باشند زیرا بالا رفتن میزان مصرف آب سبب پایین آمدن و افت فشار برای برخی از مشترکین در نقاطی از شهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آبفای با اشاره به بالا بودن پیک مصرف در روزهای پایانی سال تصریح کرد: باید بپذیریم که منابع آبی غنی نداریم لذا صرفه جویی امری اجتناب ناپذیر است.

پور نصرت با اشاره به اینکه آب زیربنای سلامتی و حیات ما انسان‌ها است، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم از آب‌های غیر شرب برای شست‌وشو استفاده کنند و تا حد امکان در مصرف آب شرب صرفه جویی و از مصرف بی‌رویه جدا خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: آب مصرفی تبدیل به فاضلاب می‌شود و در حال حاضر کمتر از ۳۰ درصد فاضلاب تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان به نوع بافت شهر زنجان اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم استقبال مردم از تاسیسات فاضلاب و استفاده از چاههای جذبی متاسفانه در برخی از نقاط شهری مخصوصا پایین دست سطح آبهای سطحی بالاست و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز