خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

نغمه های ماندگار انقلاب و دفاع مقدس در حوزه هنری استان زنجان تولید می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۹۸

رئیس حوزه هنری استان زنجان از تولید نغمه ها و قطعات موسیقی ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان زنجان خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از تولید نغمه‌ها و قطعات موسیقی ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: طرح ساخت نغمه‌ها و قطعات ماندگار و به یادماندنی دوران انقلاب و دفاع مقدس به همت هنرمندان حوزه هنری استان زنجان آغاز شده است که تا چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف جمع آوری و بازسازی قطعات موسیقی ماندگار دوران انقلاب و دفاع مقدس اجرا می‌شود، افزود: آهنگسازی این پروژه را کیارش می‌رمحمد رضایی و کار خوانندگی آن را سیدیوسف شبیری، یکی از مداحان مطرح استان زنجان بر عهده دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این اثر هنری از اشعار استاد ولی الله کلامی استفاده شده است، عنوان کرد: تا به امروز ۵۰ درصد طرح انجام شده است.

وی با تاکید بر تاثیر زیاد موسیقی بر روی جوانان و نوجوانان، ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد حس و حال ویژه مربوط به دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین یادآوری آن دوران برای جوانان و نوجوانان در عرصه شنیداری تولید می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، آشنایی بیش از پیش نسل جوان با حال و هوای دوران انقلاب و دفاع مقدس را مهم‌ترین هدف تولید این طرح دانست و گفت: موسیقی به عنوان هنری که جوانان به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند، می‌تواند در بیان واقعیت‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز