خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری زنجان خبر داد:

آماده سازی پایانه‌های مسافربری زنجان برای استقبال از عید نوروز

کد خبر : ۱۵۰۷۶۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری زنجان از آماده سازی پایانه‌های مسافربری شهرداری زنجان برای استقبال از عید نوروز و سال جدید خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری زنجان از آماده سازی پایانه‌های مسافربری شهرداری زنجان برای استقبال از عید نوروز و سال جدید خبر داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری زنجان گفت: نصب بنرهای تبریک سال نو در ورودی و خروجی ترمینال و محوطه و معرفی مکان‌های گردشگری، صنایع دستی و نقشه شهر در ترمینال و نیز توزیع بروشورهای مکان‌های گردشگری با هماهنگی سازمان میراثفرهنگی انجام می‌شود.
سید حمید موسوی اظهار داشت: در این راستا گلکاری فصلی فضای سبز ترمینال با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری انجام شده است.
وی از رنگ آمیزی برخی از دیوارهای ساختمان، جداول، نرده‌ها و سایر مکان‌های مورد نیاز خبر داد و گفت: نظافت و شستشوی کامل محوطه ترمینال شامل ضلع‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی و نیز سکوسوار مسافر و سالن‌های ساختمان ترمینال با هماهنگی مناطق به وسیله تانکر آب و وا‌تر جت و همچنین ماشین‌های آتش‌نشانی طبق سنوات گذشته انجام شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری زنجان با بیان اینکه بازسازی سرویس‌های بهداشتی ترمینال به اتمام و بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: لکه گیری آسفالت محوطه ترمینال با همکاری مناطق سه گانه شهرداری زنجان همانند سنوات گذشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برپایی سفره هفت سین در سالن انتظار مسافر ترمینال همانند سنوات گذشته انجام می‌شود، افزود: پیگیری آسفالت ریزی پارکینگ ضلع شمالی توسط منطقه ۲ و ۳ قبل از اتمام سال انجام می‌شود.
موسوی خاطر نشان کرد: نصب بنرهای تبریک سال نو در ورودی و خروجی ترمینال و محوطه و معرفی مکان‌های گردشگری، صنایع دستی و نقشه شهر در ترمینال و نیز توزیع بروشورهای مکان‌های گردشگری با هماهنگی سازمان میراثفرهنگی انجام می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه جمع‌آوری و پاکسازی مصالح پیمانکار عمرانی ترمینال انجام شده است، گفت: در صورت تامین هزینه لازم کف سابی بخشی از سالن‌های ترمینال انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز