خبرگزاری کار ایران

در امورآبفای خدابنده محقق شد:

واگذاری ۷۴۰ فقره انشعاب آب در امور آبفای خدابنده از ابتدای سال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۷۱

مدیر امور آبفای خدابنده گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا کنون در امور آبفای خدابنده ۷۴۰ فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار کرده است.

ایلنا: موسوی مدیر امور آبفای خدابنده گفت: درامور آبفای خدابنده یک هزار و ۲۸۴ دستگاه کنتور معیوب شناسایی شده که از این تعداد ۴۶۷ دستگاه تعویض شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی مدیر امور آبفای خدابنده با بیان مطلب فوق افزود: هم اکنون در شهرستان خدابنده ۱۶ هزارو ۴۷۷ فقره انشعاب آب و جود دارد که شهرهای قیدار و گرماب با ۹ هزار و ۷۴۴ و یک هزارو ۲۰۵ فقره به ترتیب بیشترین و کمترین انشعابات را دارد.

موسوی به تبدیل انشعابات غیر مجاز هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۶۸ فقره انشعابات غیر مجاز شناسایی شده و به مجاز تبدیل شده است که درشهر قیدار ۳۰ انشعاب و در شهر سهرورد ۲ انشعاب غیرمجازشناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: درامور آبفای خدابنده یک هزار و ۲۸۴ دستگاه کنتور معیوب شناسایی شده که از این تعداد ۴۶۷ دستگاه تعویض شده است.

مدیر امور آبفای خدابنده کل حجم آبهای تولیدی این امور را حدود ۵ میلیون متر مکعب عنوان کرد.

مهندس موسوی در ادامه به انشعابات آب نصب و واگذار شده هم اشاره کرد و افزود: در این امور بیش از ۷۰۰ انشعاب آب نصب و بیش از ۷۴۰ انشعاب آب واگذار شده است.

وی به اهمیت کلر سنجی و گندزدایی هم تاکید کرد و گفت: در امور آبفای خدابنده در این مدت بیش از ۷ هزار مورد کلر سنجی برای حفظ سلامت و ارتقاء کیفیت آب صورت گرفته و ۵۰۲ متر مکعب از مخازن گندزدایی ومورد شستشو قرار گرفته است.

مدیر امور آبفای خدابنده حوادثآب انشعابات لوله‌ها و اتصالات را یک هزار و ۵۹۸ مورد اعلام کرد وافزود: حوادثآب شبکه توزیع اصلی و فرعی حدود ۴۳۷ مورد است.

شایان ذکر است شهرستان خدابنده در ۸۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز