خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سلطانیه:

حماسه اقتصادی در جشن نیکوکاری شهرستان سلطانیه رقم می خورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۲۹

فرماندار شهرستان سلطانیه، گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در شهرسلطانیه و ایجاد پایگاه های نیکوکاری ثابت و سیار در سطح شهر و سایر برنامه های جنبی توسط کمیته امداد سلطانیه و با همکاری سایر دستگاه های مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

ایلنا: فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: مقدار مبالغ کمکی نمی تواند نفس عمل را تحت پوشش قرار دهد و این حضور یک رنگ مردم است که می تواند برگزاری این جشن بزرگ را شکوهمندتر سازد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " اززنجان، " پرویز خالقی " درخصوص برنامه های شهرستان سلطانیه در راستای برگزاری جشن احسان و نیکوکاری گفت: امسال جشن احسان و نیکوکاری طی چهار روز و با رویکرد آفرینش حماسه اقتصادی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، در شهرستان سلطانیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رخداد ۱۴ اسفند که فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس کمیته امداد را در بر دارد گفت: این روز یکی از روزهای برجسته برای خداوند و مردمان اوست و هدف از ایجاد چنین کمیته ای ر ا شناسایی و رسیدگی به امور محرومان داخل و خارج از کشور دانست و افزود: یکی از مهم ترین وجه های این مراسم مردمی، ایجاد وحدت و همدلی بین مردمان ایران زمین و نمود اصالت وسرشت انسان دوستانه این ملت غیور است.

این مسئول از برگزاری ۴ روزه جشن احسان و نیکوکاری در شهرستان سلطانیه خبر داده و گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در شهرسلطانیه و ایجاد پایگاه های نیکوکاری ثابت و سیار در سطح شهر و سایر برنامه های جنبی توسط کمیته امداد سلطانیه و با همکاری سایر دستگاه های مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

خالقی در رابطه با ارزش والای یاری رسانی در جشن نیکوکاری به محرومان جامعه، نیت عمل را مهم دانسته و گفت: مقدار مبالغ کمکی نمی تواند نفس عمل را تحت پوشش قرار دهد و این حضور یک رنگ مردم است که می تواند برگزاری این جشن بزرگ را شکوهمندتر سازد.

وی از مسئولان خواست تا در جهت ترویج فرهنگ کمک رسانی به محرومان جامعه، توجهات لازم را داشته و با اطلاع رسانی و حضور موثر خود در این مراسم سالانه، موجبات برگزاری با شکوه آن گردند و افزود: ارتقای سلطانیه به شهرستان بایستی به شکوه بیش از پیش این مراسم بیافزاید و علیرغم ارتقای چند ماهه سلطانیه به شهرستان، سلطانیه در این زمینه نیز در رده شهرستان های برتر استان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز