خبرگزاری کار ایران

در اولین روز هفته منابع طبیعی در استان زنجان صورت گرفت؛

کاشت ۳ هزار اصله درخت در جنوب زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۳۰

در اولین روز هفته منابع طبیعی مراسم جشن درختکاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه علیمردانی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات استانی برگزار شد.

ایلنا: این مراسم با مشارکت اداره کل بنیاد شهید، خانواده های معظم شهدا، اداره کل امور بانوان استانداری، سازمان دانش آموزی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جمعی از سازمانهای مردم نهاد و گروه های کوهنوردی و کارشناسان و کارکنان منابع طبیعی استان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این مراسم به یاد ۳ هزار شهید استان ۳ هزار اصله نهال غرس در منطقه جنوب زنجان شد.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و دانش آموزان برگزار شد، حضرت آیت اله " خاتمی " ضمن غرس یک نهال در سخنانی گفت: واقعیت این است که ما یک کره زمین بیشتر نداریم و باید از مواهب الهی به درستی استفاده کنیم.

امروز جامعه انسانی دچار مخاطرات زیست محیطی مثل گردو غبار، آلوده شدن آبها از بین رفتن مراتع و جنگلها، سیل و همچنین افت آبهای زیرزمینی است و باید برای برون رفت از این مشکلات تدبیر اندیشده شود.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز سنت حسنه ای است که باید مردم را به مشارکت در ایجاد و نگهداری آن ترغیب کرد.

همچنین علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: توجه به مسائل و مشکلات زیست محیطی باید مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز یکی از راهکارهای مقابله با فجایع زیست محیطی است و باید توسعه کشور مبتنی بر توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز