خبرگزاری کار ایران

در نشست نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با مدیران عامل بانک‌های استان زنجان مطرح شد؛

اعلام آمادگی شعب بانک‌های استان زنجان برای ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۳۶

با حضور دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، مدیران عامل بانک های استان همکاری خود را برای ارائه تسهیلات به مددجویان این نهاد اعلام کردند

ایلنا: مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان، گفت: هدف کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف و تربیت چنین نخبگانی مایه فخر و مباهات کشور است.

به گزارش ایلنا از زنجان، همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد نشست صمیمی نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد استان زنجان با حضور نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، ملت، ملی، صادرات، بانک توسعه تعاون برگزار شد.

در این نشست مدیر امور شعب بانک ملت استان با اشاره به تلاش های انجام شده توسط نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد و موفقیت های کسب شده اظهار کرد: این موفقیت ها به برکت نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است.

علیرضا مویدی با بیان اینکه نخبگان و کارآفرینان امداد با تلاش خود نام این نهاد را پرآوازه کرده اند، بیان داشت: خدمت رسانی به این قشر افتخاری برای امدادگران و همچنین بانک ها محسوب می شود.

این مسئول با پیشنهاد تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان کمیته امداد توضیح داد: این امر موجب ارائه خدمات راهبردی تر به سایر مددجویان خواهد شد.

مویدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تاثیرگذار و راهبردی رهبری در موفقیت نظام و کشور اذعان داشت: همانگونه که بسیاری از مسئولان جهانی نیز به این امر تاکید دارند، مقام معظم رهبری بزرگترین استراتژیک دنیا هستند و اگر نبود راهنمایی ایشان ما در این مکان قرار نداشتیم.

همچنین در ادامه نیز(علیرضا نیکخواه) مدیر عامل بانک کشاورزی استان زنجان به خدمات قابل توجه کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد اشاره کرد و آمادگی مجموعه بانک کشاورزی را مبنی بر ارائه تسهیلات به جامعه هدف امداد اعلام کرد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف تربیت چنین نخبگانی را مایه فخر و مباهات کشور اعلام کرد.

اصلان کریمی با اشاره به منابع سرشار کشوری بیان کرد: در صورتی که منابع در جای خودش مصرف شود، این امر در پیشبرد اهداف کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به محدویت منابع مالی در بانک ها اولویت سیستم بانکی استان را ارائه تسهیلات به مددجویان امداد اعلام کرد و قول مساعد برای همکاری بیشتر در این زمینه را داد.

همچنین در بخش پایانی این نشست معاون مدیر شعب بانک تجارت و مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان و کارآفرینان امداد آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات به مددجویان امداد اعلام کردند.

شایان ذکر است، در پایان این نشست از نخبگان و کارآفرینان برتر امداد با حضور نمایندگان مجلس و مدیران عامل بانک های استان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز